Welkom gast! Registreren
geen internetverbinding downloader gemist
#1
Ik gebruik al een lange tijd downloader gemist. Maar sinds een paar weken krijg ik nu de melding . "Er is geen internetverbinding. Gemist downloader heeft geen internetverbinding kunnen maken met internet. Terwijl internet het gewoon wel doet. Ik heb nu pas de beta-versie gedownload maar hier het zelfde probleem.


Bijlagen Miniatuurweergaven
   
Antwoord
#2
(22 July 2012, 11:11)hullek schreef: Ik gebruik al een lange tijd downloader gemist. Maar sinds een paar weken krijg ik nu de melding . "Er is geen internetverbinding. Gemist downloader heeft geen internetverbinding kunnen maken met internet. Terwijl internet het gewoon wel doet. Ik heb nu pas de beta-versie gedownload maar hier het zelfde probleem.

Heb ik ook.
Firewall bekeken, ook die geeft geen problemen.
Opnieuw installeren van Downloader helpt ook niet...
Wat nu?
Antwoord
#3
Is het probleem inmiddels al verholpen? Het kan voorkomen dat deze melding verschijnt doordat er een storing is bij onze hosting.

Webmaster
Antwoord
#4
(23 July 2012, 10:34)Webmaster schreef: Is het probleem inmiddels al verholpen? Het kan voorkomen dat deze melding verschijnt doordat er een storing is bij onze hosting.

Webmaster

Ls,
Nog geen twee minuten geleden:
Opstarten van GemistDownloader geeft eerst een blokje met de tekst :
"Verbinding met de server maken....."
Dan volgt vrij snel de windowsmelding:

Er kan gen verbinding met de GemistDownloader-server worden gemaakt om informatie op te halen. Controleer je internetverbinding, of probeer later opnieuw."
Dus het werkt nog niet. Mijn internetverbinding is echter in orde, want ik kan zelfs youtube-filmpjes online afspelen...

enig idee? Bedankt vast....

Theo
Antwoord
#5
Ik zou je toch aan willen raden naar je firewallinstellingen te kijken en des noods je firewall /securitypakket tijdelijk uit te schakelen om te kijken of het het probleem verhelpt.

Je gebruikt de laatste stabiele versie, versie 2.7.0.4?

Groeten,
Webmaster
Antwoord
#6
Heb firewall uitgeschakeld maar nog steeds geen verbinding.
Antwoord
#7
(26 July 2012, 10:07)hullek schreef: Heb firewall uitgeschakeld maar nog steeds geen verbinding.

help, ik loop nu tegen ditzelfde probleem aan...
hoe hebben jullie het opgelost?
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)