Welkom gast! Registreren
ineens probleem downloaden van rtl4
#1
Ik download al weken elke dag een aflevering van wie is de chef van rtl4.Elke dag ging het goed tot vandaag,krijg elke keer de melding dat er geen video gevonden is.Probeerde toen de uitzendingen van deze week te downloaden(die ik al heb gedownload) en kreeg weer dezelfde melding.
Probeerde toen sbs6 gemist en die deed het wel.Heb gemist downloader verwijderd en opnieuw gedownload maar het lukt niet.Iemand ook problemen hiermee,of moet ik geduld hebben en afwachten?
Gr
ShermaWorship
Antwoord
#2
Hey Sherma, kun je een link geven die volgens jou niet werkt?
Antwoord
#3
Ook ik heb dit probleem momenteel met het downloaden van RTL gemist.

Krijg ook telkens de foutmelding dat pagina geen video bevat.

Hier alvast een link van de pagina die niet werkt :
http://www.rtl.nl/components/soaps/gtst/..._a3994.xml
Antwoord
#4
http://www.rtl.nl/components/huistuinkeu...8-2008.xml

Dit is een link,maar nu start gemist downloader wel op maar als je naar rtl gemist gaat doet hij niks meer.

Gr Sherma
Nu kan ik wel downloaden .Ik start gemist downloader op.start inernet en ga dan naar rtl gemist,kopieer de link in gemist downloader en die bovenstaande link doet het dan wel.

Bedankt voor het meedenken,misschien is het onderhoud of komt er een nieuwe versie

Groetjes
ShermaLoser
Antwoord
#5
Bij mij werkt hij nu ook weer zoals voorheen
Antwoord
#6
Hij heeft het 2 dagen gedaan en nu komt er elke keer een melding van:MEncoder werkt niet meer.
Herkenbaar voor iemand?
Gr
Sherma
Antwoord
#7
Beste Sherma,
Die melding duidt erop dat de video die je probeert te downloaden, beveiligt is met DRM, Digital Rights Management. Deze techniek maakt het onmogelijk de desbetreffende video's te downloaden. Helaas is er geen oplossing voor.

Webmaster
Antwoord
#8
Ok Dank je wel voor de reaktie,maar het is nog steeds het programma wie is de chef en dat heeft hij al die tijd wel gedaan tot gisteren.

Gr Sherma



(04 March 2010, 0:02)Webmaster schreef: Beste Sherma,
Die melding duidt erop dat de video die je probeert te downloaden, beveiligt is met DRM, Digital Rights Management. Deze techniek maakt het onmogelijk de desbetreffende video's te downloaden. Helaas is er geen oplossing voor.

Webmaster
Antwoord
#9
Het lijkt erop dat RTL sinds maart al haar programma's standaard met DRM-beveiliging aanbiedt. Hierdoor wordt het downloaden van programma's van RTL onmogelijk. Helaas kunnen wij hier niets aan doen. Hopelijk komt RTL terug op haar besluit.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 15 gast(en)