Welkom gast! Registreren
Grijs beeld bij gedeeltelijke download
Ik probeer een gedeelte van een uitzending te downloaden, (van 4m:59s tot 19m:29s) maar zodra ik dat heb ingesteld bij opties en begin te downloaden, word er maar ongeveer 2:45 gedownload, en het hele beeld is grijs, her en der een vaag fragment, en geen geluid.

Als ik de hele uitzending download gaat het echter wel goed, dus ik verwacht dat hier een probleem zit.

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Antwoord
(15 April 2012, 12:50)stefan118 schreef: Ik probeer een gedeelte van een uitzending te downloaden, (van 4m:59s tot 19m:29s) maar zodra ik dat heb ingesteld bij opties en begin te downloaden, word er maar ongeveer 2:45 gedownload, en het hele beeld is grijs, her en der een vaag fragment, en geen geluid.

Als ik de hele uitzending download gaat het echter wel goed, dus ik verwacht dat hier een probleem zit.

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

Beste Stefan,
Dit probleem doet zich al een tijd voor sinds de nieuwe Uitzending Gemist gelanceerd is. Video's die een begintijd hebben ongelijk aan 0:00:00, mislukken. Een alternatief is dat je dus als begintijd 0:00:00 neemt, en met een videobewerkingsprogramma het begin eraf knipt. Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Webmaster
Antwoord
Ah, ok, kon het zo op het forum niet vinden, maar ik zal het eens proberen.
Dank voor het antwoord.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)