Welkom gast! Registreren
Freecom Mediaplayer 350-probleem
#1
Ik heb net een uitzending gemist van rtl4 gedownload, en deze nu ik 4 verschillende maten gedownload. Maar krijg op mijn mediaspeler wel geluid maar geen beeld.
Ik heb een Freecom 350 wlan.
deze formaten ondersteund de media speler:
Ondersteunde video formaten: Video: AVI: MS-MPEG4v3/DivX/Xvid (except GMC/QPEL option), WMV9, WMV: WMV9, MP4: MPEG4 Video, DAT: MPEG1, VOB: MPEG2, MPG/MPEG: MPEG1/MPEG2.

Hoe kan het dan dat ik alleen geluid en geen beeld heb.
Hoop dat het opgelost kan worden, want dit is een zeer mooi en handig programmaSmilie

Mvg Brenda
Antwoord
#2
(14 February 2010, 18:35)BrenStef schreef: Ik heb net een uitzending gemist van rtl4 gedownload, en deze nu ik 4 verschillende maten gedownload. Maar krijg op mijn mediaspeler wel geluid maar geen beeld.
Heb je al een andere mediaspeler geprobeert, zoals Windows Media Player of VLC? Dan kun je zien of het aan de speler ligt, of aan GemistDownloader.
Antwoord
#3
Op mijn computer draaide hij met het formaat WMV wel goed, beeld en geluid.
Maar ik heb op mijn mediaspeler meer video's met het formaat WMV, en die draaien goed, maar die ik gedownload had met hetzelfde formaat niet?
Ik heb hem wel op hoogste kwaliteit staan, kan het daar aan liggen?
Antwoord
#4
O, je bedoelt zo'n soort mediaspeler, sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen.
De WMV die GemistDownloader aanbiedt is helaas niet helemaal correct. Hierdoor kunnen de bestanden niet door alle programma's (en mediaspelers) worden gelezen. We proberen het probleem op te lossen.

In principe moeten de MPEG-4- en DivX-bestanden wel op jouw mediaspeler werken...
Antwoord
#5
Deze deed het net wel MPEG-4- en DivX-bestanden, echt top zeg een mooi product hebben jullie gemaakt, mijn complimenten, was al een tijd op zoek naar zoietsSmilie
Antwoord
#6
Hij download jammer genoeg niet alle uitzendingen, char (rtl4) wilde ik graag terug zien en Down met Jonny (Veronica).
Krijg dan de melding downloaden mislukt.

Gr Brenda
Antwoord
#7
(15 February 2010, 10:51)BrenStef schreef: Hij download jammer genoeg niet alle uitzendingen, char (rtl4) wilde ik graag terug zien en Down met Jonny (Veronica).
Krijg dan de melding downloaden mislukt.
Hmm, dat is niet de bedoeling, er gaat iets erg fout. Kun je een voorbeeld geven met een link die niet werkt?
Antwoord
#8
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=377...772/page=1
bij deze krijg ik dat?
En ook deze wil niet
http://www.rtl.nl/components/programma/c..._video.xml

Gr Brenda
Antwoord
#9
'Down met Jonny' zou in principe gewoon moeten werken, misschien dat jouw internetverbinding even wegviel waardoor de download mislukt.
Char daarentegen is helaas wat lastiger te downloaden. Het beste wat je kunt doen is de uitzending van RTL die je wilt downloaden openen, dan kiezen voor 'DELEN', waarna je een e-mail naar jezelf verstuurt. Als je de link vervolgens opent, kun je die link kopiëren naar GemistDownloader. Dan weet je zeker dat het werkt.
Antwoord
#10
Hoi,

Ik heb ook een freecom mediaplayer 350 wlan en die werkte eerst prima. Nu wilde ik hem laatst aansluiten op het wireless netwerk en heb de stappen gevolgd in de handleiding. Toen ik gezocht had naar mijn netwerk moest ik op setup drukken om de settings op te slaan. Daarna is hij min of meer vastgelopen. Ik heb hem uitgezet en aangezet, maar hij gaat bijna meteen weer op zwart scherm. Soms krijg ik het begin scherm te zien, maar daarna gaat hij weer op zwart of hij zendt geen beeld signaal uit.

Op het internet heb ik gelezen dat hij soms vaker geen beeld signaal geeft (niet vanwege hetzelfde probleem als ik). Helaas heb ik er geen oplossing bij kunnen vinden. Ik hoop dat jij misschien een oplossing weet? De software restarten? Ik heb gekeken naar een firmware update maar dat moet volgens mij via het tv scherm. Vaak op tv-out drukken werkt ook niet. Ik heb hem ook al aangesloten via svideo en video en daar gebeurd hetzelfde. Hij werkt nog wel als harde schijf wanneer ik hem op mijn pc aansluit.

Zou mij heel goed uitkomen als je hier een oplossing voor hebt.

N.B. mijn excuses als ik op een verkeerde manier een vraag post.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)