12 January 2012, 16:22 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12 January 2012, 16:59 door Nicole.)
Ik krijg sinds gisteravond alleen maar video's van 04/01/2012
komen er geen nieuwe video's meer op ??
Oke maar klopt het dan dat er alleen maar video's op staan van 04/01/2012 ? niet dat het aan mij licht
Raar dat er bij jou wel nieuwe video's op komen bij mij staan alleen maar oude videos op , maar gelukkig heb ik een site gevonden waar ik wel al die video's kan binnenhalen
(22 January 2012, 19:20)Nicole schreef: Raar dat er bij jou wel nieuwe video's op komen bij mij staan alleen maar oude videos op , maar gelukkig heb ik een site gevonden waar ik wel al die video's kan binnenhalen
Dan gelieve ook niet vermelden dat je een andere site heb gevonden als je het toch niet wil of mag delen...
Weet iemand waar ik toch gemiste uitzendingen kan downloaden van rtlxl?
Heb het nodig voor mijn werk, en omdat radiobode niet in overeenkomst komt met de tv heb ik nu tot 2x toe de helft van een uitzending...
Heb het net inderdaad gezien! alleen heb ik het even uitgeprobeerd zoals beschreven en dan krijg ik in gemist downloader te zien dat de url niet geschikt is.. doe ik iets fout?