Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 3.0.0.4  - YouTube: Verzoek geweigerd (juni 2024)
#1
Hallo,

Ik krijg keer op keer de melding "verzoek geweigerd door videoserver" bij download via YouTube. 
Is dit een bekend probleem en kan ik het oplossen?

Alvast bedankt voor de reactie!
#2
(16 June 2024, 17:08)ZiggySieg schreef: Hallo,

Ik krijg keer op keer de melding "verzoek geweigerd door videoserver" bij download via YouTube. 
Is dit een bekend probleem en kan ik het oplossen?

Alvast bedankt voor de reactie!

Goede avond,

Ik heb deze probleem ook

Alvast bedankt voor de reactie!

Groeten Robert.
#3
Sinds vrijdag heeft youtube blijkbaar de beveiliging aangescherpt. Ze zijn erin geslaagd om het downloaden van youtube bestanden te blokkeren, overigens niet alleen bij Gemist software maar ook bij andere downloaders. Je kan het dus niet zelf oplossen. Alternatief, downloaden via websites, is niet aan te raden vanwege de verborgen malware die je daar regelmatig bij krijgt. Het lijkt erop dat de enige optie is om te wachten tot de software ontwikkelaars dit kunnen omzeilen of tot youtube dit weer terugdraait.

Groet Johan
#4
GemistDownloader werkt blijkbaar niet meer met Youtube. Dat is overigens ook met andere downloaders het geval. Het lijkt erop dat Youtube het downloaden succesvol blokkeert. Kan dat in de software weer gerepareerd worden? 

Groet Johan
#5
(17 June 2024, 11:37)Hi, Bij mij het zelfde probleem, sinds ongeveer een week. Hopelijk wordt er een oplossing gevonden.Groet, Sjaak.condorday schreef: Sinds vrijdag heeft youtube blijkbaar de beveiliging aangescherpt. Ze zijn erin geslaagd om het downloaden van youtube bestanden te blokkeren, overigens niet alleen bij Gemist software maar ook bij andere downloaders. Je kan het dus niet zelf oplossen. Alternatief, downloaden via websites, is niet aan te raden vanwege de verborgen malware die je daar regelmatig bij krijgt. Het lijkt erop dat de enige optie is om te wachten tot de software ontwikkelaars dit kunnen omzeilen of tot youtube dit weer terugdraait.

Groet Johan
#6
Dank allen voor het melden. YouTube had enige wijzigingen doorgevoerd waardoor GemistDownloader niet meer werkte. Er is flink wat tijd in gaan zitten, maar inmiddels werkt GemistDownloader weer.
Mocht je toch nog een link vinden die niet werkt, dan verneem ik dat graag.
#7
(24 June 2024, 16:03)Webmaster schreef: Dank allen voor het melden. YouTube had enige wijzigingen doorgevoerd waardoor GemistDownloader niet meer werkte. Er is flink wat tijd in gaan zitten, maar inmiddels werkt GemistDownloader weer.
Mocht je toch nog een link vinden die niet werkt, dan verneem ik dat graag.

Ontzettend bedankt voor al je moeite! Het lukt weer!
#8
Ik gebruik Gemistdownloaden al heel lang en gaat bijna altijd goed maar vanaf vandaag krijg ik steeds dat de youTube downloads niet kunnen         .
#9
Ik heb zelfde probleem
als Wico-Snijders
#10
(24 June 2024, 16:03)Webmaster schreef: Dank allen voor het melden. YouTube had enige wijzigingen doorgevoerd waardoor GemistDownloader niet meer werkte. Er is flink wat tijd in gaan zitten, maar inmiddels werkt GemistDownloader weer.
Mocht je toch nog een link vinden die niet werkt, dan verneem ik dat graag.

Kennelijk verandert YouTube het nu regelmatig? Vandaag merk ik dat downloaden niet werkt. Daarom aantal links die vorige week nog wel werkten opnieuw ingevoerd. Resultaat: werken ook niet meer.

Bijv. deze: https://www.youtube.com/watch?v=dBUnp-XSozA    


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 10 gast(en)