Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 3.0.0.4  - VRT Max: CONTENT_AVAILABLE_ONLY_FOR_BE_RESIDENTS_AND_EXPATS
#1
Bij de volgende link https://www.vrt.be/vrtmax/a-z/-likeme/1/-likeme-s1a3/ krijg ik de volgende foutmelding 

I Er is iets misgegaan tijdens het ophalen van deze uitzending.
Deze uitzending kon niet worden opgehaald: CONTENT_AVAILABLE_ONLY_FOR_BE_RESIDENTS_AND_EXPATS
bij GDGenerators.VRTNu.GetManifestUrl(String streamID, Account vrtAccountDetails, IWebProxy proxy)
bij GDGenerators.VRTNu.GetVideoDetails(String url, String quality, Account vrtAccountDetails, IWebProxy proxy)
bij GDGenerators.Generator.GetVideoDetails(String input, String originalUrl, String quality, AccountSettings accounts, IWebProxy proxy, Int32 iteration) bij GDGenerators.Generator.GetVideoDetails(String input, String quality, AccountSettings accounts, IWebProxy proxy) bij GemistDownloader.ManualLinksSearch.GetVideoDetails(String url, String quality, GDWindow form)
bij GemistDownloader.Controller.Core.GenerateDetails(String URL, String Quality, Download Details CurrentDetails, Downloader CurrentDownload, GDWindow form, String& message, Boolean FirstStep, String OriginalURL, Int32 Iteration, Boolean ShowExceptions)
Verberg technische details
OK
Antwoord
#2
(09 September 2023, 23:27)prosper schreef: Bij de volgende link https://www.vrt.be/vrtmax/a-z/-likeme/1/-likeme-s1a3/ krijg ik de volgende foutmelding 

I Er is iets misgegaan tijdens het ophalen van deze uitzending.
Deze uitzending kon niet worden opgehaald: CONTENT_AVAILABLE_ONLY_FOR_BE_RESIDENTS_AND_EXPATS
bij GDGenerators.VRTNu.GetManifestUrl(String streamID, Account vrtAccountDetails, IWebProxy proxy)
bij GDGenerators.VRTNu.GetVideoDetails(String url, String quality, Account vrtAccountDetails, IWebProxy proxy)
bij GDGenerators.Generator.GetVideoDetails(String input, String originalUrl, String quality, AccountSettings accounts, IWebProxy proxy, Int32 iteration) bij GDGenerators.Generator.GetVideoDetails(String input, String quality, AccountSettings accounts, IWebProxy proxy) bij GemistDownloader.ManualLinksSearch.GetVideoDetails(String url, String quality, GDWindow form)
bij GemistDownloader.Controller.Core.GenerateDetails(String URL, String Quality, Download Details CurrentDetails, Downloader CurrentDownload, GDWindow form, String& message, Boolean FirstStep, String OriginalURL, Int32 Iteration, Boolean ShowExceptions)
Verberg technische details
OK

Hallo,

Ik kan de video perfect downloaden, als mp4 - zonder converteren.
Ben je zeker dat je inloggegevens voor vrtmax correct zijn? 
Heb je de laatste versie (3.0.0.4)? 

Groetjes
Antwoord
#3
De foutmelding CONTENT_AVAILABLE_ONLY_FOR_BE_RESIDENTS_AND_EXPATS wijst erop dat je je in het buitenland begeeft, klopt dat? Kun je de uitzending wel bekijken via je webbrowser (zonder VPN)?
Antwoord
#4
Ik heb het zelfde bij een uitzending van vrtmax. kan niet kijken en geen belgies telefoonnummer. afgelopen  jaar kon ik nog down the road  nog binnenhalen en daar krijg ik nu ook deze melding. dus denk dat het niet meer kan vanuit nederland
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)