Welkom gast! Registreren
Uitzending Gemist mislukt
#1
Ik kan de laatste tijd geen Uitzending gemist van de publieke omroep meer downloaden.

Alles lukt.. tot ik op downloaden druk. Dan begint hij te downloaden en tot ong 30-40% zegt hij klaar en "voltooid(?)".
Dit heb ik iedere keer, ik probeer het steeds opnieuw, ook met andere uitzendingen. Steeds hetzelfde probleem.

Ook als ik dan het halve filmpje wil bekijken krijg ik alleen maar grijs beeld in me video.

Dit is alleen met de beta site.. de normale/oude website url doet het wel gewoon.
Antwoord
#2
Controleer of je een stabiele internetverbinding hebt. Je kunt ook voor 'videobestand (direct)' kiezen als je een link downloadt van beta.uitzendinggemist.nl.
Antwoord
#3
Ik heb net weer ff getest.. ik heb een een stabiele internetverbinding.
Ik heb als eerste weer ff geprobeerd of de problemen nog steeds zo waren.
Poging 1 was zonder.. "videobestand (direct)" Nu downloadde hij wel 100% maar het filmpje was.. grijs en geluidloos.
Poging 2 heb ik ff met uw tip gedaan, nu kwam hij tot 47% en weer met de tekst: "Voltooid(?)".
Antwoord
#4
Je kunt even het volgende doen:
1) In GemistDownloader, klik op de groene I-knop, klik op 'Instellingen', en vink 'Logboekregistratie inschakelen' aan.
2)Probeer vervolgens een uitzending te downloaden.
3) Mail het bestand logboek.txt naar het e-mailadres op deze pagina.

Het bestand logboek.txt staat op de volgende plaats op je computer:
Code:
c:/users/%username%/appdata/roaming/gemistdownloader/logboek.txt
Antwoord
#5
Het lijkt erop dat zodra er een tijdsspanne wordt ingesteld, de video fout gaat. Een tijdelijke oplossing is dus om de gehele video binnen te halen. Ik zal kijken naar een oplossing.
Antwoord
#6
Ja dat had ik ook gemerkt maar bedankt dat je er naar gekeken hebt en hoop dat er (snel) een oplossing komt.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)