Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 3.0.0.3  - GoPlay: Lange downloadduur, onafspeelbaar
#31
de tool werkt nog steeds niet - al bijna twee weken
ook als de video niet drm beveiligd is gaat het niet
het downloaden gaat maar de video is dan maar afspeelbaar een minuut of vier vijf en neemt maar vijftien minuten op van een video die bijna een uur duurt

hopelijk raakt dit probleem snel opgelost
alvast bedankt
Antwoord
#32
Beste

Hoe staat het met de website van Goplay
Al een hele tijd (denk week of 2) is het niet meer mogelijk om video's te downloaden
Of wel download de tool maar 10 minuten of wel zoals vandaag met storingen zodat de video niet te zien is.
Kan dit nog opgelost worden in de toekomst? Of kunnen we nooit meer downloaden van GoPlay.be??

Alvast dank voor het lezen en hopelijk ook voor het oplossen van dit probleem

Mvg
Antwoord
#33
Zou iemand het volgende kunnen doen:

1. Download een NIET met DRM-beveiligde uitzending van GoPlay waarbij het probleem zich voordoet.
2. Op je toetsenbord, houd de Windows-toets ingedrukt, en druk daarna kort op de letter R.
3. In het venster dat verschijnt, typ:
Code:
%appdata%\GemistDownloader
4. In de map die zich opent, zie je een aantal bestanden. Ik ben geinteresseerd in 'gdfetch.log' en eventueel 'logboek.log'.
5. Je kunt me ze via email sturen (zie http://www.helpdeskweb.nl/contact) of upload ze in dit topic.
Antwoord
#34
(05 April 2023, 23:31)Webmaster schreef: Zou iemand het volgende kunnen doen:

1. Download een NIET met DRM-beveiligde uitzending van GoPlay waarbij het probleem zich voordoet.
2. Op je toetsenbord, houd de Windows-toets ingedrukt, en druk daarna kort op de letter R.
3. In het venster dat verschijnt, typ:
Code:
%appdata%\GemistDownloader
4. In de map die zich opent, zie je een aantal bestanden. Ik ben geinteresseerd in 'logboek.log' en 'gdfetch.log'.
5. Je kunt me ze via email sturen (zie http://www.helpdeskweb.nl/contact) of upload ze in dit topic.

---------------------------------------------------------------

Het lukt me niet om dit hier te plaatsen en het lukt ook niet om het door te mailen. Bovendien komt er niet alles wat je vraagt als ik je handleiding volg - namelijk logboek log verschijnt niet na handelingen. 
Hopelijk kan iemand anders helpen
Antwoord
#35
(05 April 2023, 23:31)Webmaster schreef: Zou iemand het volgende kunnen doen:

1. Download een NIET met DRM-beveiligde uitzending van GoPlay waarbij het probleem zich voordoet.
2. Op je toetsenbord, houd de Windows-toets ingedrukt, en druk daarna kort op de letter R.
3. In het venster dat verschijnt, typ:
Code:
%appdata%\GemistDownloader
4. In de map die zich opent, zie je een aantal bestanden. Ik ben geinteresseerd in 'logboek.log' en 'gdfetch.log'.
5. Je kunt me ze via email sturen (zie http://www.helpdeskweb.nl/contact) of upload ze in dit topic.


Nog eens geprobeerd
Ik krijg enkel volgende mappen
- gdfetch log
- gdfetsh3.dll
- instellingen ini
- winnotify.dll
Kan ze wel niet verzenden via mail (geeft blok wegens zgn onveilig) en hier plaatsen gaat ook niet.
Antwoord
#36
Op heden werkt de tool plots vanzelf weer gewoon.
Hopelijk blijft dat zo.

Alvast dank voor alle moeite en werk dat u stopt in deze tool.
Keep up the good works
Duim op
Antwoord
#37
(09 April 2023, 13:37)Ganja schreef: Op heden werkt de tool plots vanzelf weer gewoon.
Hopelijk blijft dat zo.

Alvast dank voor alle moeite en werk dat u stopt in deze tool.
Keep up the good works
Duim op

Werkt nog altijd niet, afspeelduur nog altijd de groot met een belgische account vanuit Belgie
Antwoord
#38
Ik heb gisteravond laat een wijziging doorgevoerd. Mocht het probleem nog altijd optreden, stuur me dan gdfetch.log via e-mail zoals hier beschreven.
Antwoord
#39
wat is uw emailadres
Antwoord
#40
(10 April 2023, 1:03)prosper schreef: wat is uw emailadres

Dat staat in het originele bericht - klik hier.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)