Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 3.0.0.3  - GoPlay: Lange downloadduur, onafspeelbaar
Beste,

Het werkt nog altijd niet, belgische account woon in Belgie, zie bijlage.

Kan dit opgelost worden.

Patrick
Antwoord
Er wordt nu duidelijker aangegeven wanneer er prake is van DRM. Als je een uitzending vindt die geen DRM-melding geeft en toch niet werkt, stuur dan een voorbeeldlink in dit topic.
Antwoord
https://www.goplay.be/video/recht-naar-d...4#autoplay
Antwoord
(26 March 2023, 0:54)prosper schreef: https://www.goplay.be/video/recht-naar-d...4#autoplay

Helaas kan ik het probleem echt niet reproduceren met deze link - de download is binnen enkele minuten zonder problemen, afspeelbaar, binnen.  Krijg je nog steeds een grijze uitvoer? Of gaat er iets anders mis
Antwoord
(26 March 2023, 19:48)Webmaster schreef: Helaas kan ik het probleem echt niet reproduceren met deze link - de download is binnen enkele minuten zonder problemen, afspeelbaar, binnen.  Krijg je nog steeds een grijze uitvoer? Of gaat er iets anders mis

de afspeelduur is te groot
Antwoord
Hey,

Helaas hier ook nog hetzelfde probleem. De video heeft een te lange speelduur enkel de effectieve tijd van het programma is afspeelbaar, de rest loopt VLC ook op vast.
Er zijn ook vaak downloads die bij mij falen, dezelfde link werkt dan enkele uren later plots wel om te downloaden.

Wat ik zelf al opmerkte: als er reclame voorafgaat, lijkt de download helemaal te mislukken, enkel de reclame(s) zijn dan afspeelbaar, het programma zelf niet. Ook hier is een veel te lange video van 51 uur die slechts de eerste minuten afspeelbaar is.
Daarnaast heb ik vaak last van geluid dat niet gelijk loopt met het beeld van de video. Normaal is dit manueel te fixen maar helaas gebeurt dit na een reclame in het programma waardoor het niet heel de video lang het geval is.

Indien nodig/gewenst, kan ik de probleembestanden delen.

Video's gedownload van in België met een werkend account.
Antwoord
De app werkt nog steeds niet zoals het hoort
Als ik een video download dan staat die er niet helemaal op
Meestal is de video dan 12 minuten terwijl het natuurlijk langer is
Dus helaas probleem nog steeds bestaande
Hopelijk snel in orde
Alvast bedankt
Antwoord
De Afspeelduur tag wordt verkeerd ingevuld. Als ik aflevering 2 van De Mol Belgie download, dan staat in het bestand dat de afspeelduur 87 uur 43 minuten en 56 seconden is. Waarschijnlijk gaat er iets mis bij het vertalen van minuten boven de 60 naar uren en minuten. Of de lengte wordt überhaupt verkeerd bepaald.
Antwoord
https://vtm.be/vtmgo/afspelen/6deb0d83-1...10d0dd7bb0

"X Er is geen video op deze pagina gevonden."

Maar die video is er wel en hij speelt ook gewoon af.
Antwoord
Wat ik vreemd vindt is dat GemistDownloader bij Aflevering 1 van De Mol wel correct de afspeelduur invult, maar niet bij Aflevering 2. De download gaat vanaf dezelfde site (GoPlay.be) en ik gebruik ook precies dezelfde versie. Wellicht ook de reden dat het probleem niet altijd reproduceerbaar is.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)