Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 3.0.0.3  - GoPlay: Lange downloadduur, onafspeelbaar
Hallo, als ik https://www.goplay.be/video/big-brother/...9#autoplay probeer te downloaden, krijg ik een bestand met de 'normale' grote (in vergelijking met eerdere downloads) maar windows geeft aan dat het bestand ruim 61 uur duurt, en is enkel het begin af te spelen. Iemand enig idee?
Antwoord
Beste,

Bij het downloaden van video's van play4 zijn de bestanden te klein qwa grootte , en hebben een grote afspeelduur, en je kunt ze niet afspelen. Bijvoorbeeld https://www.goplay.be/video/recht-naar-d...1#autoplay

Kan dit opgelost worden.

Patrick
Antwoord
Zelfde probleem aan mijn kant. Bestanden zijn enorm lang qua tijd (Over de oceaan, Assisen). Kan hiernaar gekeken worden ? Alvast bedankt.
Antwoord
Zelfde probleem aan mijn kant. Kan hiernaar gekeken worden ? Alvast bedankt. Groetjes, Erik
Antwoord
ik had dit 2 weken geleden ook al gemeld en heb er nooit reactie op gehad ._.
sindsdien niet meer gedownload van goplay Q_Q (heb nog een aantal tafels van 4 nodig)
Antwoord
(11 March 2023, 6:36)Xeph20 schreef: ik had dit 2 weken geleden ook al gemeld en heb er nooit reactie op gehad ._.
sindsdien niet meer gedownload van goplay Q_Q (heb nog een aantal tafels van 4 nodig)

Hey daar, bedankt voor de input maar wel jammer dat er geen reactie op komt. Wil dus zeggen dat er alweer een platform minder is om programma's van te downloaden ... Echt jammer ... Kunnen we ergens anders programma's van Go Play downloaden ?. Groetjes, Tisco
Antwoord
Ik heb hetzelfde probleem. Kan hiernaar worden gekeken?
Antwoord
(17 March 2023, 0:43)roelsmaarten schreef: Ik heb hetzelfde probleem. Kan hiernaar worden gekeken?

Laten we hopen dat de webmaster er iets kan aan doen ... Zoniet ziet het ernaar uit dat de programma's van Play4 niet meer te downloaden zijn. Groetjes, Erik
Antwoord
Ik kan het probleem helaas niet reproduceren. Met een geldig GoPlay-account vanuit Belgie werkt het zonder problemen.

Kunnen jullie aangeven of jullie je ook in Belgie bevinden?

Antwoord
(18 March 2023, 21:54)Webmaster schreef: Ik kan het probleem helaas niet reproduceren. Met een geldig Play4-account vanuit Belgie werkt het zonder problemen.

Kunnen jullie aangeven of jullie je ook in Belgie bevinden?

Jup in België ^_^

[Edit] ben nu wat aan het testen. downloaden met 720P lukt ineens wel... (een week geleden niet en de dagen ervoor ook niet en heb niets veranderd) de optie 1080P staat als keuze bij goplay. die probeer ik nu te downloaden en leek op het eerst te werken maar na 70% blijft de download haperen en krijg ik maar om de paar seconden een MB binnen (momenteel 77%)

[Edit2] Ok raar... na lange tijd is de 1080P download ook gelukt (dit ging toch niet bij goplay? de problemen waren bij mij begonnen toen de 1080P optie er ineens stond) en hij heeft degelijk betere kwaliteit dan de 720P... alleen duurde de laatste 30% 10x langer ofzo dan de eerste 70%

[Screenshots]
https://www.dropbox.com/scl/fo/qx8fcjv1e...7yutt89x5d

[Edit 3] Trouwens mijn orignele probleem was (in alle kwaliteiten) dat ik wilde downloaden en die duurde mega lang (half uur of langer) en als die klaar was had ik een klein bestand (50mb ofzo) en dit was dan enkel reclame van enkele seconden / minuten hehe. ik wou dat ik een voorbeeld had bijgehouden maar ik verwijderde ze altijd meteen.

Bij de mensen boven me ging het iets anders (die bleef uren duren voor onspeeldbare bestanden) geen idee wat er allemaal fout is gegaan. vermoedelijk iets intern bij gogplay. maar op de site zelf was geen probleem.

Wat ook een beetje raar was. de dagen voordat ik het probleem kreeg kon ik maar enkele bestanden downloaden bv de tafel van 4 aflevering 13 14 15 16 19 21 22 gingen wel maar 17 18 20 23 24 enz enz gingen niet. kreeg ik gewoon een error terwijl ze op de site gingen. en dan enkele dagen later had ik het probleem met het lange downloaden overal

[Edit 4 :P] Nu een dag later lukt het gewoon vlot om ineens 1080P te downloaden. best mooi ^_^
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 10 gast(en)