Welkom gast! Registreren
Voor in de volgende versie
Megalos, deze kun je niet meer downloaden.
RTL is beveiligd en sbs en net 5 is verboden.
Oké, bedankt. Wel jammer ;-).
(31 July 2011, 20:41)maartenpeters schreef: Megalos, deze kun je niet meer downloaden.
RTL is beveiligd en sbs en net 5 is verboden.
Hoe kan het dan dat bijvoorbeeld http://www.uitzending.net/ wel uitzendingen van SBS6, Net5 en Veronica heeft?
(10 September 2011, 9:50)Lexzie schreef: Hoe kan het dan dat bijvoorbeeld http://www.uitzending.net/ wel uitzendingen van SBS6, Net5 en Veronica heeft?

SBS Nederland (eigenaar van SBS6, Net5, Veronica) heeft het verwijderen van de ondersteuning van deze zenders in GemistDownloader afgedwongen.
Ben zeer tevreden over Gemistdownloader, maar oudere uitzendingen, zoals bv.:

http://www.eo.nl/algemeen/nederlandzingt...id=6811638

en zo zijn er zeer veel bij NOS, had ik ook graag gedownload voor ze misschien van hun site verdwijnen, maar dit is nog niet mogelijk met de laatste Gemistdownloader versie...
Probleem is dat veel omroepen hun eigen videoplayers hebben, die allemaal anders werken. Daarom ondersteunt GemistDownloader alleen uitzendingen die terug te vinden zijn op UitzendingGemist.nl.
verlanglijstje:

Het zou handig zijn de download lijst (queue) met een vertraging te kunnen laten beginnen met downloaden.

Ik heb een internet verbinding met een beperkt download quotum. Na middernacht wordt mijn downloaden niet bij het quotum opgeteld, dus het is handig om 's nachts te downloaden, maar ik wil ook niet steeds tot 12 uur blijven zitten wachten voor ik op de start knop druk.

Het zou ook handig zijn als de lijst van opnames die je wilt downloaden bewaard kan worden. Vaak lukt het downloaden niet of niet helemaal en dan moet je al die url's weer opnieuw opzoeken als de laptop uitgeschakeld is (de go to sleep after download deed het niet, laptop was uitgeschakeld W7)
Een nieuwe install van versie 2.7.0.4 crasht indien na het selecteren van de download de button [Opslaan als...] wordt ingedrukt. Downloads zijn niet mogelijk omdat er geen download-locatie is en ook niet opgegeven kan worden.

Als je in het instellingen-scherm een download-locatie opgeeft en de instellingen opslaat, dan kun je wel downloaden zolang je de button [Opslaan als] maar niet gebruikt.

Ik heb dit geverifieerd onder Windows XP SP2 en Wine 1.3.24.
De volgende problemen doen zich altijd voor (in genoemde situaties):

1. Gemist-downloader sluit direct af bij cancel.
Als je een wachtrij hebt en je drukt halverwege op cancel, dan wordt gemistdownloader gesloten, de hele verdere wachtrij is dan dus ook weg. Het is dus niet mogelijk om met cancel het proces te stoppen om bijvoorbeeld de huidige download te killen (b.v. omdat deze op een verkeerde (trage) codec staat) en door te gaan met de rest.
2. Gemist downloader haalt automatisch escape-characters weg uit de instellingen.
Ik gebruik het volgende patroon voor opslaan:
H:\gemist\%omroep%\%datum%_%titel%
Ik krijg dan mijn data in de map gemist met als submap de omroep
Dit gaat goed, maar als ik later weer de instellingen bekijk, wordt automatisch de \ tussen de %% weg gehaald (gebeurt bij openen van instellingen venster).
gevolg is dan:
H:\gemist\%omroep%%datum%_%titel%
gebruik ik een dubbele \ :
%omroep%\\%datum%_%titel%
Dan krijg ik bij downloaden een foutmelding. Bij openen instellingen is het gewijzigd in:
%omroep%datum%_%titel%
(dus \\% weg gehaald)
gebruik ik een 3 dubbele (\\\) (aka \ + escape \):
%omroep%\\\%datum%_%titel%
dan krijg ik na openen instellingen:
%omroep%_%datum%_%titel%
\\\ -> _

Maar ookal zou ik bij bijvoorbeeld \\ na openen instellingen wel 1 \ over houden, dan nog zou dat op dit moment niet werken omdat dan bij 2 keer openen de laatste \ weg gaat.

Dit probleem doet zich dus voor als je een escape-character ofwel \ wilt opslaan in het bestandsnaam patroon.
Gelukkig is de controle op een verkeerd moment ingebouwd, tijdens openen scherm en niet tijdens opslaan. Hierdoor kan ik er omheen werken en worden echte fouten opgelost door nogmaals het scherm te openen, maar het zou fijn zijn als deze enkele \ wordt geaccepteerd of dat een \\ (escape \) blijft staan en bij opslaan wordt omgezet naar \.

Verder nog steeds geweldig

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)