Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 3.0.0.2 bèta  - GoPlay: Welke GemistDownloader-versie
Hallo, 
Ik kan geen video’s meer downloaden van goplay en ik las net dat andere dat wel konden dus mijn vraag is moet je er sinds nu een ander programma erbij downloaden om te kunnen downloaden van goplay.
Of hoe kan dit?

Groetjes Rens
Antwoord
Gebruik je de laatste versie?
Antwoord
(30 January 2023, 16:47)Webmaster schreef: Gebruik je de laatste versie?
Ja, ik gebruik de laatste versie.
Antwoord
(30 January 2023, 18:04)rens schreef: Ja, ik gebruik de laatste versie.

Ik krijg steeds als ik een video wil downloaden krijg ik steeds deze melding.
Zie foto.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
(30 January 2023, 18:49)rens schreef: Ik krijg steeds als ik een video wil downloaden krijg ik steeds deze melding.
Zie foto.

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Antwoord
Heb je de juiste accountgegevens ingevuld bij GemistDownloader? Kun je met dezelfde accountgegevens de uitzending in kwestie in je webbrowser bekijken? Bevind je je in het buitenland en/of maak je gebruik van een proxy?
Antwoord
(02 February 2023, 17:26)Webmaster schreef: Heb je de juiste accountgegevens ingevuld bij GemistDownloader? Kun je met dezelfde accountgegevens de uitzending in kwestie in je webbrowser bekijken? Bevind je je in het buitenland en/of maak je gebruik van een proxy?

Ja, ik heb de juiste gegevens en ik kan met die gegevens de uitzending kijken en ik bevind me niet in het buitenland
Antwoord
Ik kan vanuit Belgie de video die je probeert te downloaden zonder problemen binnenhalen met versie 3.0.0.3.    
Antwoord
(04 February 2023, 16:26)Webmaster schreef: Ik kan vanuit Belgie de video die je probeert te downloaden zonder problemen binnenhalen met versie 3.0.0.3.

Oh wat gek, zou je mij misschien de rechtstreekse downloadlink willen sturen van de 3.0.0.3 versie. Misschien dat ik steeds de foute versie heb gedownload.
Antwoord
https://www.helpdeskweb.nl/downloads/set...r_3003.exe
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)