Welkom gast! Registreren
Download Uitzending Gemist werkt niet
#1
Het is de 1e keer dat ik gebruik maak van GemistDownloader.
Ik wil van Ned 1 uitzending van di 20.30u "Liefs uit" downloaden maar krijg na het kopieeren van de betreffende url de melding:
"de door jou gegeven website wordt niet ...."
Bij de Instellingen heb ik de juiste map aangegeven en verder geen vreemde instellingen gezien die op dit probleem betrekking kunnen hebben.
Wat is er aan de hand?
Antwoord
#2
(15 September 2011, 15:50)mverk schreef: Het is de 1e keer dat ik gebruik maak van GemistDownloader.
Ik wil van Ned 1 uitzending van di 20.30u "Liefs uit" downloaden maar krijg na het kopieeren van de betreffende url de melding:
"de door jou gegeven website wordt niet ...."
Bij de Instellingen heb ik de juiste map aangegeven en verder geen vreemde instellingen gezien die op dit probleem betrekking kunnen hebben.
Wat is er aan de hand?

Deze link: http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1111009 werkt bij mij wel.
Antwoord
#3
De link die Lexzie geeft, zou inderdaad moeten werken. Door deze link in te vullen bij het tekstvak van stap 1, zou GemistDownloader verder moeten werken.

Misschien voerde je de eerste keer een verkeerde link in; in dat geval zou je ook op het vraagteken naast het tekstvak van stap 1 kunnen klikken. Daar wordt uitgelegd welke link gekopieerd moet worden.

Webmaster
Antwoord
#4
(15 September 2011, 16:55)Lexzie schreef:
(15 September 2011, 15:50)mverk schreef: Het is de 1e keer dat ik gebruik maak van GemistDownloader.
Ik wil van Ned 1 uitzending van di 20.30u "Liefs uit" downloaden maar krijg na het kopieeren van de betreffende url de melding:
"de door jou gegeven website wordt niet ...."
Bij de Instellingen heb ik de juiste map aangegeven en verder geen vreemde instellingen gezien die op dit probleem betrekking kunnen hebben.
Wat is er aan de hand?

Deze link: http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1111009 werkt bij mij wel.


Hoi Lexzie,
de link die jij opgeeft werkt bij mij ook!!
Dus in ieder geval is het probleem opgelost, dat de link die ik gebruikte (vanuit Uitzending Gemist Ned 1) niet werkte begrijp ik ook niet, maar goed.
Bedankt!
Antwoord
#5
Ik probeer een uitzending van NED 1 Vandaag de dag 26 sept 2011 te downloaden, maar ook ik kkrijg de melding dat het niet ondersteund wordt, zoals eeerde personen vermeld hebben op dit forum.
Wie kan mij helpen
Antwoord
#6
Beste Jansoon, kun je de link geven die je probeert in te voeren?

Webmaster
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)