Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.17  - KIJK: alleen nog DRM?
drm beveiling kiik.nl op vandaag inside ,is dit nog te downloaden ?

mvg djedwin
Antwoord
Ja, bij mij ook!
Antwoord
(05 April 2022, 20:34)djedwin schreef: drm beveiling kiik.nl op vandaag inside ,is dit nog te downloaden ?

mvg djedwin

Bij meerdere programma´s van kijk.nl ineens...
Antwoord
Het einde van gemistdownloader helaas SBS6 heeft zijn programma`s ook met DRM beveiligd sinds vandaag
Antwoord
Ik zou het nog even aankijken... het gaat om een beperkt aantal programma's, zoals Vandaag Inside, Shownieuws & HLF8. Voordat de DRM op deze programma's kwam een paar dagen geleden, was er ook 2 dagen iets raars aan de hand: sommige afleveringen begonnen minuten na aanvang+de tv-reclames erbij. De volgende dag hadden ze deze afleveringen gecorrigeerd & opnieuw op KIJK gezet. De dag daarna begon het gedoe met de DRM. Ik denk dat er sprake kan zijn van een storing. Pas als het over ± een week nog zo is, ga ik beginnen met me zorgen te maken.
Antwoord
Mijn "zorgen" beginnen al wel iets toe te nemen nu (bijna) alle programma's ook DRM erop hebben gekregen. Ik blijf het nog wel even aankijken, maar het ziet er niet goed uit.
Antwoord
Net even alle programma's van afgelopen donderdag geprobeerd maar alle is beveiligd met DRM.
Niet 1 programma is meer te downloaden.

Hoop dat er iets op te vinden is, word dan alleen nog RTLxl maar voor hoelang dat nog gaat lukken
Antwoord
Het is zeker jammer dat wij in het buitenland geen programma's meer kunnen downloaden van SBS6/Kijk. Zijn er nog knappe koppen die weten om die DRM eruit te halen en zo dat we toch kunnen downloaden? ;) Just asking!
Antwoord
(15 April 2022, 13:27)mayra48 schreef: Het is zeker jammer dat wij in het buitenland geen programma's meer kunnen downloaden van SBS6/Kijk. Zijn er nog knappe koppen die weten om die DRM eruit te halen en zo dat we toch kunnen downloaden? ;) Just asking!

Het kraken van DRM is (bijna)onmogelijk en illegaal. Ik had een klein beetje hoop gevestigd op conculega dwnldgmst.nl(als je snapt welke ik bedoel), maar vooralsnog lees ik niks over een opnamesysteem voor kijk.nl. Afleveringen die daar door sommige gebruiker(s) zelf werden gedeeld zijn verwijderd vanwege een "takedown notice". Kortom... hopeloos.
Antwoord
Het ziet er inderdaad niet rooskleurig uit - veel nieuwe uitzendingen die op KIJK worden geplaatst zijn uitsluitend met DRM beschikbaar. Ik heb een waarschuwing toegevoegd aan de statuspagina en zal de ontwikkelingen in de gaten houden.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)