Welkom gast! Registreren
WebM naar MP4
Ik zoek convertor voor zéér grote WEBM video files om te zetten naar MP4

Wie heeft tips?
Dank x
Antwoord
(30 March 2022, 14:37)S1V schreef: Ik zoek convertor voor zéér grote WEBM video files om te zetten naar MP4

Wie heeft tips?
Dank x

Deze gratis converter doet dat, https://www.xmedia-recode.de/en/
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
@Penthe - Bedankt voor de link - ik denk dat het werkt - weet het nu nog niet zeker - want het converteren gaat super super traag - al bijna vier uur bezig en nog niet in de helft - maar in c is dat geen probleem want ik heb tijd - en ik zet het op een tweede computer zodat ik nog andere dingen kan doen. Bedankt ;-)
Antwoord
(04 April 2022, 15:23)S1V schreef: @Penthe -  Bedankt voor de link - ik denk dat het werkt - weet het nu nog niet zeker - want het converteren gaat super super traag - al bijna vier uur bezig en nog niet in de helft - maar in c is dat geen probleem want ik heb tijd - en ik zet het op een tweede computer zodat ik nog andere dingen kan doen. Bedankt ;-)

Gratis software is altijd trager dan betaalde software maar deze gratis software doet wel betrouwbaar zijn werk en je krijgt met regelmaat een update.

Je kunt ook wachten op een weggeef aktie van betaal software, dan krijg je vaak een versie die je niet kan upgraden maar het gebeurd vaak dat voordat het te oud wordt je een nieuwe weggeef aktie hebt van de zelfde software in een nieuwere versie.

Check deze website elke dag voor gratis betaal software en wie weet zit het er snel tussen https://winningpc.com/giveaway/
Antwoord
@ Penthe - dank voor de extra tip.
Gisteren dus een eerste conversie gedaan. Duurde 4,5 uur. Maar, zoals gezegd, ik heb tijd, belangrijkste is dat het zéér goed werkt, dus vooral daarom zéér bedankt voor je link. En de tweede link zal ik zeker ook in het oogje houden. Thanks
Antwoord
@ Penthe

Zopas ontdekt dat de eerste conversie is mislukt - het beeld is troebel en de mp4 is dus niet te bekijken, ik weet niet of ik nog een poging ga doen, want weet zeker dat ik alles goed heb ingesteld. Enfin toch nog dank, groets
Antwoord
(05 April 2022, 12:20)S1V schreef: @ Penthe

Zopas ontdekt dat de eerste conversie is mislukt - het beeld is troebel en de mp4 is dus niet te bekijken, ik weet niet of ik nog een poging ga doen, want weet zeker dat ik alles goed heb ingesteld. Enfin toch nog dank, groets

Heb je de bitrate omhoog gezet want die staat bij de eerste installatie te laag, die staat op 1500 terwijl het beste is om deze tussen 2200 en 2500 in te stellen, 2500 maakt het eind bestand wel een stuk groter. Stel het eens in zoals hier onder.

[Afbeelding: Capture.jpg]

[Afbeelding: Capture1.jpg]

[Afbeelding: Capture2.jpg]
Antwoord
Als aanvulling, als je nu wel goed beeld hebt zou je de audio aan kunnen passen naar m4a met 5.1 output, het is gewoon even wat spelen met de settings dus test het even met een klein video bestand om het resultaat te zien.
Antwoord
(05 April 2022, 18:59)penthe schreef: Als aanvulling, als je nu wel goed beeld hebt zou je de audio aan kunnen passen naar m4a met 5.1 output, het is gewoon even wat spelen met de settings dus test het even met een klein video bestand om het resultaat te zien.

K zal het weldra eens proberen
Super dank voor al je info 
xx
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)