Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.17  - VRTNU: Accountprobleem (december 2021)
Is er eigenlijk iemand het aan het proberen op te lossen?
Zo ja... alvast zéér bedankt
Antwoord
(28 December 2021, 13:35)Ine schreef: Is er eigenlijk iemand het aan het proberen op te lossen?
Zo ja... alvast zéér bedankt

Ik hoop het. Tear 

De exacte melding bij mij is: "Er is een accountprobleem met VRT NU, probeer later opnieuw."
Antwoord
(28 December 2021, 16:24)Gismo schreef: Ik hoop het. Tear 

De exacte melding bij mij is: "Er is een accountprobleem met VRT NU, probeer later opnieuw."

Iedereen krijgt sinds enkele dagen deze melding  Tear
Antwoord
Ik denk dat het probleem bijna opgelost is
Als ik nu een link invoeg komt er wel al de melding dat de video gevonden is
MAAR
er is géén knop beschikbaar om te downloaden
dus
dat is toch al een kleine vooruitgang want eerder was er enkel de opmerking 'account probleem', wat er nu dus al niet meer is.
Het blijft wachten en denk dat ze er dus wel mee bezig zijn

PS (enkele minuten later)
helaas heb ik zopas ontdekt dat je niets meer kan downloaden van geen enkele zender - de melding is nu zoals hier boven beschreven - video gevonden - maar de download knop is onzichtbaar - waardoor je dus niet kan downloaden - zoals gezegd denk ik dat ze er mee bezig zijn!!)

Groetjes
Antwoord
(28 December 2021, 17:10)Ine schreef: Ik denk dat het probleem bijna opgelost is
Als ik nu een link invoeg komt er wel al de melding dat de video gevonden is
MAAR
er is géén knop beschikbaar om te downloaden
dus
dat is toch al een kleine vooruitgang want eerder was er enkel de opmerking 'account probleem', wat er nu dus al niet meer is.
Het blijft wachten en denk dat ze er dus wel mee bezig zijn

PS (enkele minuten later)
helaas heb ik zopas ontdekt dat je niets meer kan downloaden van geen enkele zender - de melding is nu zoals hier boven beschreven - video gevonden - maar de download knop is onzichtbaar - waardoor je dus niet kan downloaden - zoals gezegd denk ik dat ze er mee bezig zijn!!)

Groetjes

Bedankt voor de info. Ik heb het ook eens geprobeerd maar krijg nog steeds dezelfde melding, dus geen verandering hier zoals jij aangaf.
Antwoord
Dank voor ieders geduld. Het probleem is nu verholpen.

Prettige feestdagen en alvast het beste voor 2022.
Antwoord
(29 December 2021, 11:31)Webmaster schreef: Dank voor ieders geduld. Het probleem is nu verholpen.

SUPER DANK geweldig 
Echt top en dank dat je het kon oplossen
Ook voor jou prettige feesten en weldra happy new year 2022
Groetjes uit Belgie
Antwoord
(29 December 2021, 11:31)Webmaster schreef: Dank voor ieders geduld. Het probleem is nu verholpen.

Ik heb het gemerkt. ;) 

Bedankt alvast en ook voor de andere mensen en voor u ook het beste voor 2022.
Antwoord
BIJKOMENDE NIEUWE VRAAG

Is het normaal dat je vanuit Belgie géén afleveringen kan downloaden van Nederlandse zenders zoals NPO - ik heb daar nog thans de betalende versie NPO Plus - maar al sinds ik de gemiste downloader tool heb - al iets meer dan maand - werkt het niet voor downloads van Nederlandse zenders is dat normaal? T zou handig zijn als dit toch ook zou werken....
Antwoord

Hartelijk bedankt en ook voor jullie een fantastisch 2022
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)