Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.17  - KIJK: Er is geen (ondersteunde) video op deze pagina gevonden (juli 2021)
Sinds vandaag krijg ik als ik programma's van Kijk wil downloaden de melding "Er is geen (ondersteunde) video op deze pagina gevonden"

Om toeval uit te sluiten heb ik het daarom eens geprobeerd met een link die ik eerder nog heb gedownload.
Ook deze link geeft dezelfde melding.
https://www.kijk.nl/programmas/de-oranje...I5bUggCZlI
Antwoord
Ik krijg inderdaad dezelfde melding. Het lijkt erop dat het voor alle Kijk programma's geldt.
Antwoord
Helaas mocht ik zoeven dezelfde ervaring hebben.
"Er is geen (ondersteunde) video op deze pagina gevonden"

Ook een programma dat ik recent succesvol downloadde geeft dezelfde melding

Lijkt iets mis te zijn met KIJK, RTLXL doet het wel.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
Helaas is dit nog steeds het geval.
net een paar getest en maakt niet uit wat je kiest allemaal "Er is geen (ondersteunde) video op deze pagina gevonden"

als voorbeeld
https://www.kijk.nl/programmas/mr-frank-...TOm67Fevr5
Antwoord
Ook ik kan geen programma van Kijk meer downloaden sinds gisteren
Antwoord
Dank allen voor het melden, het probleem is inmiddels verholpen.
Antwoord
(18 June 2021, 17:01)Webmaster schreef: Dank allen voor het melden, het probleem is inmiddels verholpen.

Bedankt voor de snelle oplossing het werk inderdaad weer *top gedaan* Dance
Antwoord
Super, het werkt inderdaad weer!

Het probleem met de veel te grote videobestanden blijft echter nog steeds bestaan bij mij  Tear
Antwoord
Toevoeging: teruggaan naar versie 2.9.0.15 biedt ook geen soelaas meer voor mijn probleem, daar de KIJK-bug daar nog wel in zit   Tear
Antwoord
(18 June 2021, 23:58)teddybreak schreef: Toevoeging: teruggaan naar versie 2.9.0.15 biedt ook geen soelaas meer voor mijn probleem, daar de KIJK-bug daar nog wel in zit   Tear

Ik heb er nu 5 getest van grote naar kleine bestanden maar alles werkt hier gewoon.
misschien opnieuw installeren
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)