19 January 2021, 12:23
Ik heb het al vaker gemeld, en helaas is het bij de recente update nog niet verbeterd:
Het inbakken van ondertitels gaat niet goed.
Misschien bij allerlei sites wel, maar niet bij Kijk.nl
Wat er wel gebeurt:
Als een stukje ondertitel uit 1 regel bestaat gaat het prima.
Als een stuk ondertitel uit 2 regels bestaat wordt alleen de bovenste regel ingebakken, je mist dan dus steeds een stuk ondertitel.
Ik hoop dat dit vlot een keer kan worden gefixt, en zolang het niet gefixt is zou de optie eigenlijk niet toegankelijk moeten zijn omdat mensen erdoor op het verkeerde been kunnen worden gezet (ze denken dat ze de uitzending met ondertitels krijgen, maar pas later komen ze er achter dat ze een deel van de ondertitels missen).
Het inbakken van ondertitels gaat niet goed.
Misschien bij allerlei sites wel, maar niet bij Kijk.nl
Wat er wel gebeurt:
Als een stukje ondertitel uit 1 regel bestaat gaat het prima.
Als een stuk ondertitel uit 2 regels bestaat wordt alleen de bovenste regel ingebakken, je mist dan dus steeds een stuk ondertitel.
Ik hoop dat dit vlot een keer kan worden gefixt, en zolang het niet gefixt is zou de optie eigenlijk niet toegankelijk moeten zijn omdat mensen erdoor op het verkeerde been kunnen worden gezet (ze denken dat ze de uitzending met ondertitels krijgen, maar pas later komen ze er achter dat ze een deel van de ondertitels missen).