Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.4  - VRTNU: Ondertitels
De laatste betaversie bevat een oplossing voor dit probleem - ik hoor graag of het werkt.
Antwoord
(28 December 2020, 19:35)Webmaster schreef: De laatste betaversie bevat een oplossing voor dit probleem - ik hoor graag of het werkt.

De beta versie levert netjes de ondertitels.

Ik vroeg me trouwens af of er geen manier is om enkel de ondertitels op te halen zonder de video opnieuw te downloaden?
Antwoord
Op dit moment is daar geen speciale optie voor, hoewel je de download na enkele seconden kunt stoppen zonder dat dit het downloaden van de ondertitels beinvloedt.
Antwoord
Kan het zijn dat Gemistdownloader niet meer werkt voor Vrtnu? Probeer al enkele dagen te downloaden maar het lukt niet meer...
Antwoord
Heb je de betaversie geprobeerd?
Antwoord
(05 January 2021, 16:36)Webmaster schreef: Heb je de betaversie geprobeerd?

Ja deze heb ik ook geprobeerd maar dit werkt ook niet
Antwoord
Kun je een voorbeeldlink geven, en aangeven wat er precies niet lukt? Krijg je een foutmelding, zo ja, welke, en wanneer? Kun je een screenshot van de foutmelding maken, en eventueel een logboek aanmaken?
Antwoord
(07 January 2021, 18:43)Webmaster schreef: Kun je een voorbeeldlink geven, en aangeven wat er precies niet lukt? Krijg je een foutmelding, zo ja, welke, en wanneer? Kun je een screenshot van de foutmelding maken, en eventueel een logboek aanmaken?

Sorry voor mijn laat antwoord maar ik heb ondertussen de oplossing gevonden. Als ik verschillende programma's in 1 keer wil downloaden van VRTNu dan lukt dit niet. Pas wanneer ik programma per programma download, dus 1 link in de wachtrij dan lukt het wel
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)