Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.9  - YouTube: downloaden mislukt, foutmelding
Dit probleem zou nu verholpen moeten zijn, ik hoor graag van je of het gelukt is.
(04 December 2020, 23:00)Webmaster schreef: Dit probleem zou nu verholpen moeten zijn, ik hoor graag van je of het gelukt is.

Vooralsnog werkt het nu weer. :D
Dank voor de reactie.

Groetjes,
Ponytail
Hij doet het echt weer! In meervoud dank hiervoor!
Youtube doet het weer. Zeer, zéér bedankt Helpdesk-webbers !
Groeten,
Sjaak
Een bestand als dit...

https://www.youtube.com/watch?v=nwz3Hkun...5&index=19

...is o.a. beschikbaar in 10850/50. De Gemist Downloader ziet die stream ook, maar geeft een foutmelding bij het downloaden. ('Download mislukt, onbekende fout opgetreden.') De hoogste kwaliteit die de Gemist Downloader kan oppikken, is 720/25. Dit met de meest recente installatieversie.

Meerdere programma's struikelen hierover, bijvoorbeeld ook jdownloader2. Tubedigger doet het wel, downloaden van deze streams is dus wel degelijk mogelijk. Echter geen fan van dat programma, bij de Gemist Downloader kan ik bestanden per vijftien in een wachtrij zetten en dat is wel zo handig. Zou dus blij zijn als hier een oplossing voor zou kunnen komen! :-)

(Even zeggen: heb me aangemeld voor het forum omdat ik dit graag wilde signaleren, maar ben al jaren een tevreden gebruiker van dit programma. Ook blij dat je nu kunt inloggen voor vrt.nu, zodat je daar weer van kunt downloaden.

Wat de Thuis-bestanden betreft, ik ben een enigszins obesssieve tv-verzamelaar, en hoewel het programma niet noodzakelijk tot mijn favorieten behoort kan ik niet aan de verleiding bestaan de uitzendingen 'even' binnen te halen nu de VRT die bijna allemaal online zet. En dat op YT zelfs in 50p, wat het een van de zeer uitzonderlijke keren maakt waarbij een omroep interlaced afgewerkte programma's online aanbiedt in een framerate die toelaat het effect van die interlacing te behouden. Of het intentioneel was betwijfel ik een beetje, maar desondanks: hoera!

Voor wie nog steeds aan het lezen is, ik toeter ook nog even dat ik hobbymatig niet commerciaal uitgebrachte TV van videobanden digitaliseer. Mocht iemand nog een grotere partij hebben (BE/NL/UK/...) dan hoor ik het graag.)

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)