Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.10  - VRTNU: Zonder account
Ik probeer down the road te downloaden van vrt.nu maar met en zonder inloggen lukt het niet. wie kan me helpen. Heb de nieuwste versie. Hij vind hem en zegt daarna mislukt?
Antwoord
(23 November 2020, 17:11)nancy schreef: Ik probeer down the road te downloaden van vrt.nu maar met en zonder inloggen lukt het niet. wie kan me helpen. Heb de nieuwste versie. Hij vind hem en zegt daarna mislukt?

zonet nog gedownloaad met de nieuwste versie en met mijn VRT account, het account moet wel geverifeerd zijn met een Belgisch telefoonnummer dacht ik.
Antwoord
(23 November 2020, 20:47)Peet schreef: zonet nog gedownloaad met de nieuwste versie en met mijn VRT account, het account moet wel geverifeerd zijn met een Belgisch telefoonnummer dacht ik.

Heb geen belgisch nummer ben van nederland. nou dan zal dit het volgende zijn wat niet meer te downloaden is met een beetje pech
Antwoord
dit krijg ik te zien

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
(24 November 2020, 12:12)nancy schreef: dit krijg ik te zien

Je hebt niet opgegeven waar je het bestand wilt opslaan.
Antwoord
(24 November 2020, 20:11)leeuwin1959 schreef: Je hebt niet opgegeven waar je het bestand wilt opslaan.

Jawel zeker anders gebeurd er helemaal niks. Ik krijg die foutmelding na alles ingevuld te hebben.
Antwoord
Heb de nieuwe update van GEMISTDOWNLOADER geïnstalleerd 
maar kan nog geen enkele video van VRTNU downloaden ik heb geprobeerd met de volgende 
series.

Amika
Flikken Maastricht 

Geen enkele werkt 

Groetjes Arne
Antwoord
Voor de duidelijkheid, je hebt een geldig VRTNU-account nodig, welke je ook gebruikt om de uitzending via VRTNU.be te kijken.

Zoals altijd geldt dat als je de uitzending niet in je in browser kunt bekijken, je het ook niet met GemistDownloader kan downloaden.
Antwoord
(25 November 2020, 15:36)Webmaster schreef: Voor de duidelijkheid, je hebt een geldig VRTNU-account nodig, welke je ook gebruikt om de uitzending via VRTNU.be te kijken.

Zoals altijd geldt dat als je de uitzending niet in je in browser kunt bekijken, je het ook niet met GemistDownloader kan downloaden.

Owja had hem op Nederland staan in plaats van Vlaanderen nu werkt het wel
Antwoord
Maar wat word hier bedoeld onder geldig account.
Ik begrijp er totaal niks meer van.
Ik log in en heb van alles geprobeerd en vul je wat verkeerd in vind hij dus niks dus heb de goede gegevens en dan vind hij de video en toch krijg ik dat ik de gegevens in instellingen moet controleren. echt snap er totaal niks meer van.
Kan de uitzendingen wel kijken op vrt.nu dus ben ingelogd daar ligt het probleem niet.
Maar ben van Nederland ligt daar het probleem misschien?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)