Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.12  - KIJK: Geen ondertiteling?
Hallo 
Als ik een programma van sbs , net5 of veronica download dan heb ik er geen ondertiteling bij. Het programma zelf downloaden is geen probleem maar het is dan zonder ondertiteling  Bij andere zenders is dit probleem er niet. 
Weet iemand of dit op te lossen is ?
Antwoord
Kun je een voorbeeldlink geven waarbij je dit probleem hebt?
Antwoord
(22 November 2020, 13:42)Webmaster schreef: Kun je een voorbeeldlink geven waarbij je dit probleem hebt?

https://www.kijk.nl/programmas/het-blok-...LaQChkmLrz

Hierbij een link waarbij het downloaden zonder ondertiteling is. Maar het is bij alles van net5 en sbs met ondertiteling het geval. Het programma is perfect maar de ondertiteling mist
Antwoord
Bij mij is de ondertitelingsoptie voor deze uitzending aanwezig, kun je aangeven of je deze hebt ingeschakeld?

Antwoord
(22 November 2020, 13:49)Webmaster schreef: Bij mij is de ondertitelingsoptie voor deze uitzending aanwezig, kun je aangeven of je deze hebt ingeschakeld?

ik heb hem net nogmaals geprobeerd maar als ik hem op ingebakken zet krijg ik geen ondertiteling En met losse kan je hem niet met ondertiteling afspelen
Antwoord
met losse ondertiteling en het dan daarna converteren inclusief ondertiteling blijkt het toch prima te werken 
Hartelijk bedank voor de hulp Ik had helaas de knop uit je scherm helemaal gemist
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)