Welkom gast! Registreren
GemistDownloader: Problemen
#1
GemistDownloader ziet er 'gelikt' en gebruiksvriendelijk uit. Het resultaat met YouTube b.v. was buitengewoon goed en overzichtelijk, maar.... waarvoor ik het eigenlijk wilde hebben werkte niet. Ik kreeg na het invoeren van de link van een VPRO-programma (Vrije Geluiden) de mededeling: De door jou gegeven website wordt (nog) niet ondersteund. Dat is op zijn minst vreemd omdat het een paar dagen geleden wél lukte met een oud (waarschijnlijk Chinees) programma Hi-Net Recorder.
Of heb ik de link niet goed gekopieerd? Waar vind ik die dan?
Hopelijk een antwoord.
Groeten van Amskaarb.
Antwoord
#2
Hey Amskaarb,
Je hebt inderdaad de link waarschijnlijk verkeerd gekopieerd. Computer!Totaal heeft toevallig gister een duidelijke handleiding geschreven, zie deze link.
Mocht het nog niet lukken, trek dan weer even aan de bel Smilie

Team HelpdeskWeb.nl
Antwoord
#3
:'D Perfect!
Bedankt Team.
Ik had inderdaad n.a.l. van het programma Hi-Net Recorder een ander pad geplaatst volgens hun aanwijzing: rechtsklikken op het TV-beeld > Eigenschappen > Locatie: http:// enz......
Op de door jullie aangegeven wijze ging het uitstekend.
Natuurlijk heb ik nog wel wensen voor de GemistDownloader software. Mag ik die nog eens opperen? Je moet er wel van uitgaan dat ik een leek ben en denk dat álles kan.
Bedankt en vriendelijke groet
Antwoord
#4
Die kun je [hier] posten!
Antwoord
#5
(21 January 2010, 19:33)Webmaster schreef: Die kun je [hier] posten!
Nog een beetje geïnspireerd door de Hi-Net Recorder (van Hoonnet) zou het b.v. mooi zijn als in plaats van de groene voortgangsbalk een klein venstertje te zien zou zijn waarin de uitzending wordt vertoond. Als de dán de uitzending zou kunnen onderbreken met een pauze (dus niet stoppen, de uitzending gaat gewoon door) en vervolgens weer de pauze kan opheffen zodat het opnemen weer verder gaat. Op deze wijze kun je dan een uittreksel opnemen van een heel uur durende uitzending. Voorbeeld: Een programma van Vrije Geluiden duurt een uur maar ik wil alleen maar de eerste 20 minuten en de laatste 10 minuten opnemen. Het tussenliggende wil ik niet.
Natuurlijk zou je ook de hele uitzending kunnen opnemen (zoals nú het geval is) en met een ander programma een montage maken. Maar dan is de hamvraag: Wélk ander programmaatje is daar voor geschikt (asf-formaat)?
Ik heb hoge verwachtingen van jullie (ha, ha, ha)
Antwoord
#6
Beste mensen,

Ik heb dit programma op mijn windows pc, maar ik zou het graag op mijn apple willen installeren dit krijg ik niet voor elkaar omdat hij het installatie bestand niet lees

tips?

xx
Antwoord
#7
OhHallo,ik heb de software gedonload en dan op mijn pc (vista)
instal.Jammer genoeg krijg ik tijdens het opstarten van GemistDownloader de melding dat er een nieuwe versie zal zijn en deze is te halen vanaf helpdeskweb.Dit heb ik gedaan.Echter na instaleren volgt weer de melding van de nieuwe versie.Ik kan het programma niet gebruiken maar moet de nieuwe versie downloaden en instaleren.
Dan weer dezelfde melding.....
hoe kan diten wat moet ik doen?
Antwoord
#8
(23 January 2010, 17:35)rein11 schreef: OhHallo,ik heb de software gedonload en dan op mijn pc (vista)
instal.Jammer genoeg krijg ik tijdens het opstarten van GemistDownloader de melding dat er een nieuwe versie zal zijn en deze is te halen vanaf helpdeskweb.Dit heb ik gedaan.Echter na instaleren volgt weer de melding van de nieuwe versie.Ik kan het programma niet gebruiken maar moet de nieuwe versie downloaden en instaleren.
Dan weer dezelfde melding.....
hoe kan diten wat moet ik doen?

Vreemd! Heb je al geprobeerd GemistDownloader handmatig te verwijderen en vervolgens de nieuwe downloaden via HelpdeskWeb.nl/GemistDownloader?
Antwoord
#9
Loser het is gelukt.bedankt. Tear Het volgende problem is dat NL 1-2-3 met een melding "nog niet te downloaden"komt.Is dit nog in bewerking?
Groeten rein11
Antwoord
#10
(24 January 2010, 11:13)rein11 schreef: Het volgende problem is dat NL 1-2-3 met een melding "nog niet te downloaden"komt.Is dit nog in bewerking?
Waarschijnlijk heb je de verkeerde link ingevoerd, probeer eens de handleiding te volgen die Computer!Totaal heeft geschreven: klik hier.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)