Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.10  - Update naar laatste versie lukt niet
Bij een poging iets van Youtube te downloaden krijg ik de medeling Upgrade naar de laatste versie ven GemistDowloader en probeer opnieuw.  Na dit gedaan te hebben (setup_GemistDownloader_2909.exe) krijg ik deze melding echter opnieuw...

Ook bij opstarten krijg ik wederom de melding Er is een update beschikbaar!
Antwoord
Welke versie staat aangegeven als je via de menuknop rechtsboven voor 'Over...' kiest?

De laatste versie zou 2.9.0.10 moeten zijn - als je een andere versie ziet (vermoedelijk 2.9.0.9?) probeer dan versie 2.9.0.10 te downloaden via https://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader
Antwoord
(17 September 2020, 21:32)Webmaster schreef: Welke versie staat aangegeven als je via de menuknop rechtsboven voor 'Over...' kiest?

De laatste versie zou 2.9.0.10 moeten zijn - als je een andere versie ziet (vermoedelijk 2.9.0.9?) probeer dan versie 2.9.0.10 te downloaden via https://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader

Ik heb 2.9.0.9 geïnstalleerd staan. Ik zie nu op de downloadpagina inderdaad 2.9.0.10 staan; de versie die ik een paar dagen geleden gedownload heb (timestamp 16 sep) is de 0.9-versie. Vreemd. Upgrade is nu gelukt, dank.

M.vr.gr. John
Antwoord
Doe geen moeite..
Bij de nieuwste update is er nog altijd geen fix voor VRTnu en voor youtube bestaan er duizenden andere programmas en addons...
Antwoord
(21 September 2020, 6:54)Xeph20 schreef: Doe geen moeite..
Bij de nieuwste update is er nog altijd geen fix voor VRTnu en voor youtube bestaan er duizenden andere programmas en addons...

Ja, dat heb ik inderdaad gemerkt. Ik betwijfel of dit uberhaupt te fixen is, zie ook https://tweakers.net/nieuws/149840/npo-s...n-drm.html

Jammer, het was altijd een erg handig programma. Ik gebruik nu Snagit, dat als groot nadeel heeft dat het opnemen net zo lang duurt als de uitzending zelf.
Antwoord
Inmiddels is versie2.9.0.11 beschikbaar, maar ik kan geen van twee downloaden.
Krijg deze melding in Firefox: [Afbeelding: 2gN0iUGZ_o.jpg]

Ook kan ik geen nieuw topic aanmaken op deze sie, vandaar dat ik mijn bericht hier plaats.

Enig idee waar het aan kan liggen?

Ok alweer opgelost... gewoon 'Allow' een aantal keer doorgeklikt.

Sorry... bedankt voor al je goede werk. Smilie
Antwoord
Ik heb de nieuwste versie gedownload maar deze werkt niet. Ik krijg de melding dat het programma niet goed functioneert en sluit dan af. Wat te doen?
Antwoord
(25 September 2020, 18:46)Bigmama1962 schreef: Ik heb de nieuwste versie gedownload maar deze werkt niet. Ik krijg de melding dat het programma niet goed functioneert en sluit dan af. Wat te doen?

Portable versie of installatie versie?
Antwoord
(25 September 2020, 19:25)Dimmi schreef: Portable versie of installatie versie?

Beide versie 2.9.11 Daarvoor nooit problemen gehad
Antwoord
Kun je een screenshot geven van de foutmelding? Kun je ook aangeven wanneer de foutmelding zich precies voordoet (bijv. bij het openen? na het invoeren van een URL? na het klikken op 'download'? etc.)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)