Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.10  - VRTNU: Geen een link werkt meer
Beste Webmaster

Heb je al een idee waarom de afleveringen van vrtnu niet meer herkent worden door Gemistdownloader? Zoals andere gebruikers in dit topic hebben gemeld is geen enkele video van vrtnu te downloaden.

Mvg
Geronimo
Beste Webmaster,

een maand geleden heb ik deze topic geplaatst, mijn melding is niet alleenstaand.  Helaas hebben we tot nu buiten onze meldingen dat er iets is gewijzigd bij VRTnu geen reactie mogen zien.
Ik wil in naam van allen hier toch graag weten of we nog op Gemistdownloader mogen rekenen voor wat VRTnu betreft.  Liefst van al willen we wel met Gemistdownloader verder kunnen werken.  Er zit geen DRM op de URL's die voorheen konden gedownload worden.

We rekenen op u Webmaster, 

Alvast met dank voor een antwoord.

Willam
Triestig...

Er is nu eindelijk een update van de software en nog steeds geen fix voor VRTnu...
Terwijl de fix simpel is (optie voor login gegevens) deze tab staat al ontzettend lang als onbeschikbaar...

Maar een recent snelheid probleempje met RTL wordt dan wel meteen opgelost...
ik kan alles downloaden van vrt.nu zelfs zonder in te loggen
(23 September 2020, 23:17)lightspeed schreef: ik kan alles downloaden van vrt.nu zelfs zonder in te loggen

Helaas lukt het mij niet hoor, vb  https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/terzake/202...d20200923/
(24 September 2020, 5:28)(knip) schreef: Bij mij ook niet

Helaas lukt het mij niet hoor, vb  https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/terzake/202...d20200923/
(23 September 2020, 23:17)lightspeed schreef: ik kan alles downloaden van vrt.nu zelfs zonder in te loggen

Welke versie van gemistdownloader gebruik je dan? want op de meest recente en enkele versies ervoor ging het niet.

Het lijkt me straf dat je dat kan want met elke downloader vragen ze authenticatie 
En de mensen hierboven kunnen het ook allemaal niet
ik heb die afl zojuist gedownload zonder problemen moet ik die ergens uploaden zodat je het kan downloaden ?
(26 September 2020, 21:18)lightspeed schreef: ik heb die afl zojuist gedownload zonder problemen  moet ik die ergens uploaden zodat je het kan downloaden ?

Je moet vooral antwoorden hoe het kan dat jij met gemistdownloader van VRTnu kan downloaden en al de rest niet :P
(26 September 2020, 13:23)Webmaster schreef: Kun je een screenshot geven van de foutmelding? Kun je ook aangeven wanneer de foutmelding zich precies voordoet (bijv. bij het openen? na het invoeren van een URL? na het klikken op 'download'? etc.)

En wanneer gaat de Webmaster iets doen aan VRT NU? Ik heb u al verschillende mailtjes gestuurd maar steeds zonder antwoord... Terwijl er wel staat; Uw bericht wordt zo snel mogelijk beantwoord.... #teleurstellend

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)