Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.10  - RTLXL: Alle downloads mislukken
(26 August 2020, 8:01)TheFonZzz schreef: Ik kan inderdaad ook niets downloaden. Het lijkt een beetje er op dat ze dezelfde techniek zijn gaan gebruiken als de NPO. Ik zie in een ander download programma dat ik heb lopen dat het video bestand is opgeknipt in tientallen kleine mp4 en mo3 bestanden.
NPO was er tenminste eerlijk over, RTL liegt er gewoon glashard over en zegt dat het nooit mogelijk was. Bovendien kun je NPO programma's wel downloaden op (knip)en RTL programma's willen daar dus ook niet.
Antwoord
Dacht al dat het alleen bij mij was maar kan inderdad niets meer downloaden van RTLxl
verschillende programma's geprobeerd van de afgelopen week maar overal kan hij niets vinden.
misschien dat er nog iets aan gedaan kan worden of is het echt afgelopen bij RTLxl
Antwoord
Dank voor het melden allen, inmiddels zou RTL XL weer moeten werken voor iedereen. Ik hoor graag of het gelukt is.
Antwoord
Net even getest en het werkt weer, bedankt voor de snelle oplossing
Antwoord
Het werkt weer, met twee opmerkingen:
- Processor draait constant op 100%, ffmpeg.exe
- De bitsnelheid is lager geworden: de video bitsnelheid is gehalveerd en ook de audio bitsnelheid is aanzienlijk verlaagd.
Maar het belangrijkste is, dat het weer werkt.
Bedankt.

Gebruik GemistDownloader nog maar sporadisch, met dank aan NPO en RTL. Zojuist weer met de laatste versie 2.9.011. Werkt weer als vanouds. Goed werk geleverd door jullie, petje af.
Kunnen de omroepen nog iets van leren. Nogmaals bedankt.
Antwoord
(27 August 2020, 12:21)Webmaster schreef: Dank voor het melden allen, inmiddels zou RTL XL weer moeten werken voor iedereen. Ik hoor graag of het gelukt is.
Het werkt idd weer, maar het duurt wel wel langer voor het gedownload is, helaas doen programma's van de NPO het nog steeds niet. Gaat dit ook nog lukken binnen kort?
Antwoord
Alles werkt weer met RTL, wel langzamer, maar werken is het belangrijkste.
Hartelijk dank
Antwoord
Het downloaden duurt alleen wel heel erg lang gemiddeld 20 tot 30 minuten.
download een programma/aflevering van KIJK dan ben je binnen 3 minuten klaar.

meerdere hier last van.
Antwoord
Het klopt dat met de doorgevoerde oplossing de downloadtijd is toegenomen. Ook de issues met bitrate en bestandsgrootte hangen hiermee samen.

De 'efficientere' manier die voorheen werd gebruikt, lijkt helaas te zijn afgesloten door RTL.
Antwoord
(27 August 2020, 23:25)Webmaster schreef: Het klopt dat met de doorgevoerde oplossing de downloadtijd is toegenomen. Ook de issues met bitrate en bestandsgrootte hangen hiermee samen.

De 'efficientere' manier die voorheen werd gebruikt, lijkt helaas te zijn afgesloten door RTL.
Het werkt en dat is het belangrijkste.
Dat de kwaliteit iets minder is.... ach we keken 10 jaar geleden ook allemaal naar de hopeloze kwaliteit op YouTube filmpjes (sterker die worden nog steeds volop bekeken).
En de downloadtijd? Ach dan denk ik heb je nou zo'n haast? Wees blij dat je de tijden van de 14K4 Modem met inbelverbinding niet hebt meegemaakt.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)