Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.10  - RTLXL: Alle downloads mislukken
Op alle video's bij RTL XL krijg ik de melding "Video niet gevonden"
Antwoord
Cobra 11 bijv. https://www.rtlxl.nl/programma/cobra-11/...9d6f7491b6
Antwoord
Of één tegen 50: https://www.rtlxl.nl/programma/postcode-...bd2c7c23dc
Antwoord
Ik kan ook niets meer van rtlxl downloaden
Antwoord
Ik ook niet, het is gewoon 0 x niks en dat schijnt de hele dag al zo te zijn. Is er een storing of heet RTL de boel geblokkeerd?
Antwoord
Ik kan geen video's downloaden van rtl xl. Ik krijg de melding: er is geen video op deze pagina gevonden. Wanneer is het weer opgelost?
Antwoord
(25 August 2020, 11:07)suus1985 schreef: Ik kan geen video's downloaden van rtl xl. Ik krijg de melding: er is geen video op deze pagina gevonden. Wanneer is het weer opgelost?
Ik ben bang dat ze ondekt hebben dat je programma's gratis kunt downloaden dat willen ze natuurlijk niet, maar als een abo neemt bij Videoland neemt dan kan het wel, maar das niet gratis. Volgens RTL is het nooit mogelijk geweest om RTL Xl programma's te downloaden, wat een grove leugen is.
Antwoord
(25 August 2020, 14:36)leeuwin1959 schreef: Ik ben bang dat ze ondekt hebben dat je programma's gratis kunt downloaden dat willen ze natuurlijk niet, maar als een abo neemt bij Videoland neemt dan kan het wel, maar das niet gratis. Volgens RTL is het nooit mogelijk geweest om RTL Xl programma's te downloaden, wat een grove leugen is.
Downloaden bij videoland is beperkt houdbaat tw 48 uur, ik wil de downloads echt tot in lengte van dagen behouden
Antwoord
Is er misschien iemand die een andere oplossing heeft voor dit probleem?
Antwoord
Ik kan inderdaad ook niets downloaden. Het lijkt een beetje er op dat ze dezelfde techniek zijn gaan gebruiken als de NPO. Ik zie in een ander download programma dat ik heb lopen dat het video bestand is opgeknipt in tientallen kleine mp4 en mo3 bestanden.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)