Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.10  - VRTNU: Ondertitels
Helaas is het momenteel niet mogelijk om via gemistdownloader programma's van vrt.nu te halen. Hopelijk komt daar nog verandering in. Voorlopig gebruik ik dus een andere manier. Helaas wordt het ondertitelbestand niet mee geript. Ik zoek nu dus een manier om enkel de ondertiteling van vrt.nu te downloaden. Weet iemand of dit mogelijk is? Alvast bedankt!
Ponchovil
Antwoord
Gebruik je TVDownloader? Daar lukt het mij ook niet mee om ondertitels te downloaden.
Antwoord
Met de gratis versie van TubeDigger kan je het ondertitel bestand apart downloaden.
In D-L mode en bij de instellingen gebruik ik browser Chromium3 om de site er normaal uit te laten zien.
Antwoord
(28 June 2020, 9:58)carni schreef: Met de gratis versie van TubeDigger kan je het ondertitel bestand apart downloaden.
In D-L mode en bij de instellingen gebruik ik browser Chromium3 om de site er normaal uit te laten zien.
Wat een geweldige tip! Onmiddellijk geprobeerd en gelukt. Jammer dat dit programma op andere sites (VTM, NPO) geen video-rips kan. Maar een welgemeende dank je wel Carne. 

Ponch
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)