Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.10  - VRTNU: Geen een link werkt meer
Het lukt niet meer om van URL's van VRTNU  te downloaden.
Na ingave van de URL in "Uitzendingen van VRT Nu downloaden" , bv "https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/dagelijkse-...d20200528/"
komt naar mijn gevoel onterecht de melding "Deze uitzending kan momenteel niet worden gedownload. AUTENTICATION_REQUIRED)" terwijl met andere methodes die ik heb getest downloaden wel kan.
(29 May 2020, 3:26)(knip) schreef: Het lukt niet meer om van URL's van VRTNU  te downloaden.
Na ingave van de URL in "Uitzendingen van VRT Nu downloaden" , bv "https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/dagelijkse-...d20200528/"
komt naar mijn gevoel onterecht de melding "Deze uitzending kan momenteel niet worden gedownload. AUTENTICATION_REQUIRED)" terwijl met andere methodes die ik heb getest downloaden wel kan.
Precies, bij mij ook niet meer, geen Dagelijkse Kost of zelfs het Journaal gaat ook niet meer         
Bij mij hetzelfde probleem, met TVdownloader lukt het nog wel maar vind GD het stuk handiger werken.
Tot een paar dagen geleden kon ik alles van VRTNU met TVDownloader downloaden en de eigen programma's van VRT met GemistDownloader.
Nu werkt er niets meer met GemistDownloader en enkel de eigen programma's van VRT gaan nog met TVDownloader, de rest lukt daar ook niet meer mee.
Misschien hebben ze de DRM-instellingen bij VRT een stapje verhoogd?
(30 May 2020, 10:22)user_user schreef: Tot een paar dagen geleden kon ik alles van VRTNU met TVDownloader downloaden en de eigen programma's van VRT met GemistDownloader.
Nu werkt er niets meer met GemistDownloader en enkel de eigen programma's van VRT gaan nog met TVDownloader, de rest lukt daar ook niet meer mee.
Misschien hebben ze de DRM-instellingen bij VRT een stapje verhoogd?

Nope,

Vanaf nu verwachten ze gewoon dat je ingelogd bent (zoals iemand hierboven zegt lukt het wel met TV downloader omdat je daar uw account kan ingeven maar gemistdownloader is inderdaad een handigere app)

De enige oplossing is dus dat gemistdownloader vanaf nu accounts van de sites toelaat (zoals ze al lang een tab hebben maar deze nog niet werkt)
Vreemd dat het zelfs met inloggegevens in TVDownloader voor mij niet meer lukt om aangekochte programma's te downloaden. Krijg dan een .mpd file ipv een .mp4 file.

Series als Reizen Waes enzo (dus van VRT zelf) lukken nog wél met TVDownloader.

Met GemistDownloader werkt inderdaad niets nog.

Edit: Zowel GemistDownloader als Replay Media Catcher werken met ffmpeg en werken sinds een paar dagen niet meer met VRT.
TVDownloader gebruikt youtube-dl. Na een update van youtube-dl werkt TVDownloader terug.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Inderdaad gisteren kon ik van vrtnu nog links downloaden en sinds vandaag niet meer juist het zelfde bij ketnet
Met TV downloader is het me anders ook nooit gelukt om DRM beschermde (aangekochte) programma's te downloaden, logisch op zich. Vind het vreemd dat het bij user_user dan wel gelukt zou kunnen zijn.
Los daarvin is het idd zo dat ook ik via GD geen enkel VRT programma meer kan downloaden. In GD is wel een optie ingebouwd om in latere versies je account gegevens in te voeren, misschien een gedacht .....
Peet: zie screenshot voor de output van een aangekocht programma van de VRT.

Ik download met een Belgisch ip adres en login.
Probeer eens om de laatste versie van youtube-dl in de dir van TVDownloader te zetten.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Hallo,

Ik krijg bij het gebruiken van TV downloader de volgende melding:

"ERROR: Roaming settings are incomplete, to enable watching geo-blocked content while roaming please add additional information to the user profile.

Ik bevind mij in Nederland en kan op de website vrt.nu wel normaal afleveringen kijken. Een Belgisch IP via VPN gebruiken lukt al helemaal niet.

Enige sugesties?

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)