Welkom gast! Registreren
Voor in de volgende versie
Dit topic is nu vervangen door het subforum feature requests.

Als je een nieuwe feature request hebt, zoek dan eerst of het idee al gepost is. Als dat het geval is, reageer dan in dat topic. Als dat nog niet het geval is, maak dan een nieuw topic aan waarin je uitlegt wat je graag terug zou willen zien en waarom het een nuttige toevoeging is.

Dit topic is nu gesloten.

=========================

Wat komt er in de volgende versie van GemistDownloader?
Het is niet zeker of de volgende functies ook daadwerkelijk zullen worden ingebouwd, deze lijst is slechts een streven. Je zou het kunnen zien als een verlanglijstje.
  • Uitzendingen via RSS importeren
  • Eigen videoprofiel aanmaken (codecs, bitrate en andere instellingen in eigen profiel)

Zelf een functie aandragen?
Post in dit topic je idee. Kijk eerst goed of het niet al in de lijst hierboven beschreven staat! Leg bij voorkeur ook uit waarom het echt iets toe zou voegen voor alle gebruikers.
(10 May 2011, 0:27)Webmaster schreef: Wat komt er in de volgende versie van GemistDownloader?
Het is niet zeker of de volgende functies ook daadwerkelijk zullen worden ingebouwd, deze lijst is slechts een streven. Je zou het kunnen zien als een verlanglijstje.
  • Uitzendingen via RSS importeren
  • Video-URL's in tekstbestand laden naar GemistDownloader

Zelf een functie aandragen?
Post in dit topic je idee. Kijk eerst goed of het niet al in de lijst hierboven beschreven staat! Leg bij voorkeur ook uit waarom het echt iets toe zou voegen voor alle gebruikers.

Misschien, als je een lijst hebt gedownload met uitzendingen dat je dan niet met de knop van stap 4 terugkeert naar het hoofdscherm, maar dat je ook kunt bladeren naar de bestanden die je hebt gedownload.

Dit zou het voor iedereen een stuk makkelijker maken i.p.v zelf handmatig alles op te moeten zoeken.

En dan als je ergens op ''Toevoegen aan queue'' hebt geklikt dat er dan bijvoorbeeld ook een knop tevoorschijn komt met bijv. ''Nog een video toevoegen aan queue.''

En ook mis ik wel dat als je een url hebt ingevoerd bij stap 1 van een uitzending downloaden dat je dan eerst terug moet naar het hoofdscherm als je de uitzending toch niet wilt downloaden. Kan dit niet wat makkelijker? Ik denk dan aan een terug knop.
Hier nog wat suggesties:
  • Het kunnen onthouden van de extensie. Als je XVID selecteert staat de extensie standaard op .mp4. Je kunt dat wel veranderen naar .avi, maar de volgende keer staat hij weer op .mp4. Het zou handig zijn als hij je voorkeur kan onthouden.
  • Het onthouden van de bitrate die gebruikt moet worden. Ik stel zelf altijd bij XVID de bitrate in op 800 kbps. Maar de volgende keer is die instelling weer weg. Deze instellingen kunnen wellicht in het instellingen.ini bestand worden opgeslagen.
Volgens mij kun je dit al.
Weet je ook hoe? Want mij lukt het hier niet.
Videos downloaden van MTV.nl
(21 May 2011, 13:52)Megalos schreef: Hier nog wat suggesties:
  • Het kunnen onthouden van de extensie. Als je XVID selecteert staat de extensie standaard op .mp4. Je kunt dat wel veranderen naar .avi, maar de volgende keer staat hij weer op .mp4. Het zou handig zijn als hij je voorkeur kan onthouden.
  • Het onthouden van de bitrate die gebruikt moet worden. Ik stel zelf altijd bij XVID de bitrate in op 800 kbps. Maar de volgende keer is die instelling weer weg. Deze instellingen kunnen wellicht in het instellingen.ini bestand worden opgeslagen.

(21 May 2011, 15:29)Megalos schreef: Weet je ook hoe? Want mij lukt het hier niet.
Ik weet wel dat je een vast bestandsformaat kun instellen via de groene infoknop en dan instellingen.
Dan zie je het vanzelf.
zie bijlage.

Bijlagen Miniatuurweergaven

(22 May 2011, 11:54)maartenpeters schreef: Ik weet wel dat je een vast bestandsformaat kun instellen via de groene infoknop en dan instellingen.

Dat wist ik ook. Maar het ging mij om het onthouden van de extensie (.avi/.mp4) en het onthouden van de bitrate. Dit kan volgens mij nog niet.
Ik heb 'eigen videoprofiel' toegevoegd aan de wenslijst. Een functie waarmee je een extra optie in de lijst krijgt, die je zelf kunt instellen. Zo kun je bijvoorbeeld een profiel aanmaken voor je telefoon. Als je vervolgens een video wil downloaden in het gekozen profiel, krijg je alle instellingen automatisch ingesteld (zoals extensie, codec, bitrate, etc).
Hier nog een suggestie:
  • Downloaden van uitzendigen op SBS6 Gemist, Net5 Gemist, RTL4/5/7/8 Gemist.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)