Welkom gast! Registreren
Kan aflevering 7 van Dexter niet downloaden
Hallo,

Al vanaf het eerste seizoen volg ik de serie Dexter. Ik neem alle afleveringen op met GemistDownloader, om ze later op mijn gemak te kunnen terugzien.
Dat was nooit een probleem, tot gisteren. Aflevering 7 van het vijfde seizoen is wel online te zien, maar GemistDownloader geeft bij de link http://player.omroep.nl/?aflID=12610455 (die in de browser gewoon werkt) de mededeling dat die pagina geen video bevat.
Weet iemand wat te doen? Dexter is maar 47 uur op te vragen, dus de tijd dringt!

Dank voor alle hulp!
Antwoord
Beste Rob,
Het komt wel eens voor dat via de 'oude' versie van Uitzending Gemist uitzendingen niet gedownload kunnen worden, doordat een omroep de desbetreffende uitzending beschermt. Met enkele uitzendingen van TROS Flikken Maastricht kwam dit ook voor.

Ik raad je aan deze link in te voeren in GemistDownloader: heb je meteen ook betere kwaliteit. Als je 'm ook nog sneller wil downloaden, kies dan voor 'Opslaan als videobestand (direct)' in GemistDownloader.
Via deze link kun je voortaan de uitzendingen van Dexter vinden.

Met vriendelijke groet,
Webmaster
Antwoord
Beste Webmaster,

Dank voor de snelle reactie! Ik heb inderdaad altijd de 'klassieke' site van uitzending Gemist gebruikt, omdat ik dacht dat juist de nieuwe versie niet werkte met GemistDownloader. Dat was kennelijk een vergissing, want aflevering 7 is nu wel aan het binnenkomen. Probleem opgelost! Het blijft alleen raar dat de eerste zes afleveringen het wel deden, maar mij hoor je niet zeuren.

Dank voor de tip!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)