Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.9  - Opnemen NPO
Bestaat er een "screen recorder" programma dat dus hetgene wat je afspeelt, ook opneemt? Natuurlijk. Maar het zou een programma moeten zijn dat niet constant "open" moet staan, dus dat je kan minimaliseren.  En dat bestaat niet denk ik? De gewone link intikken lukt niet wegens drm.

Dus bestaat er een screen recorder, waarvan je toch het beeld kunt minimaliseren zodat je tijdens de opname ook nog andere dingen kunt doen zoals surfen op het internet, enz...
Antwoord
(20 August 2019, 12:28)pulfje schreef: Bestaat er een "screen recorder" programma dat dus hetgene wat je afspeelt, ook opneemt? Natuurlijk. Maar het zou een programma moeten zijn dat niet constant "open" moet staan, dus dat je kan minimaliseren.  En dat bestaat niet denk ik? De gewone link intikken lukt niet wegens drm.

Dus bestaat er een screen recorder, waarvan je toch het beeld kunt minimaliseren zodat je tijdens de opname ook nog andere dingen kunt doen zoals surfen op het internet, enz...
Dat is heel simpel te beantwoorden, NEE zo´n programma bestaat niet. De naam ScreenRecorder zegt toch genoeg het neemt op wat er op dat moment op je scherm afspeelt. Als je iets anders gaat doen neemt de ScreenRecorder datgene op.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
Hoe zit het met de account tab denk je? Enig nieuws hieromtrent? Je krijgt zelfs geen informatie over de evolutie van het programeergebeuren. Nopes info.
Antwoord
Ik zou niet weten want momenteel gebruik ik Gemistdownloader niet omdat ik er niet mee kan downloaden wat ik wil downloaden. Ik gebruik al geruime tijd andere software(Die hier niet genoemd mag worden) om de programmas te downloaden. Het enige wat ik een tijdje geleden las is dat de account tab in de toekomst erbij komt, over hoelang is dus niet bekend.
Antwoord
(21 August 2019, 18:38)penthe schreef: Ik zou niet weten want momenteel gebruik ik Gemistdownloader niet omdat ik er niet mee kan downloaden wat ik wil downloaden. Ik gebruik al geruime tijd andere software(Die hier niet genoemd mag worden) om de programmas te downloaden. Het enige wat ik een tijdje geleden las is dat de account tab in de toekomst erbij komt, over hoelang is dus niet bekend.
Kan ik u privé bereiken indien mogelijk?
Antwoord
Nee want email adressen mogen hier ook niet vermeld worden. Daarnaast kun je het best zelf vinden met Google, is niet zo lastig.
Antwoord
Ik zou toch graag een gesprek met u hebben. Privéberichten zijn uitgeschakeld, enz... Is het mogelijk via chatbox? We hebben gemeenschappelijke hobbies. Ik heb uw berichten gelezen en u modereert zelfs goed terwijl je dat niet bent dacht ik . U ziet er mij heel slim uit... De gezamelijke interesses lijken me wel een reden om eens te chatten?

Bedoel je VPN en opneemsoftware?
Antwoord
U hebt dus een manier om vanaf npo.nl de videos te downloaden met een programma? (en dan bedoel ik GEEN screenopnemer). VPN verwijderd toch geen DRM!
Antwoord
Ik ben zelf al meermaals de zoektocht gestart met Google naar downloadprogramma's die overweg zouden kunnen met DRM.  Wat je dan kan vinden zijn progs die beweren de DRM-beveiliging te kunnen 'verwijderen', maar dit blijkt later onzin te zijn. Men wil software verkopen. Bij het uitproberen van diverse trial-progs heb ik steeds vastgesteld dat het gaat om "Video Capture Software", oftewel screen-recorders.
Logischerwijs zal men via het gewone web geen producent of webshop vinden die illegale software verkoopt, gezien het hacken van DRM onwettig is.

VPN en DRM hebben niets met elkaar te zien.
Antwoord
(20 August 2019, 12:28)pulfje schreef: Bestaat er een "screen recorder" programma dat dus hetgene wat je afspeelt, ook opneemt? Natuurlijk. Maar het zou een programma moeten zijn dat niet constant "open" moet staan, dus dat je kan minimaliseren.  En dat bestaat niet denk ik? De gewone link intikken lukt niet wegens drm.

Ja.  Uit een test met de door mij gebruikte "recorder" blijkt dat de gestreamde video met schermvullend beeld wordt opgenomen terwijl het scherm geminimaliseerd wordt (windowstoets + M).
Je bent dus terug op uw bureaublad en de opname gaat door. Je zou dan bv. een andere (https://portableapps.com/apps/internet) browser kunnen starten vanaf uw systeem of USB-stick om verder te kunnen surfen.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)