Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.9  - VRT NU: Er is geen video op deze pagina gevonden / AUTHENTICATION_REQUIRED
#11
(04 July 2019, 21:49)Masterfit schreef: Sinds de nieuwe melding ( Deze uitzending kan momenteel niet worden gedownload. (AUTHENTICATION_REQUIRED)) in het programma is ingevoerd kan ik nauwelijks nog Belgische program's downloaden. Daar voor was het alleen The Five no 9 die niet werkte. Zelfs als ik de programma's niet op de website kon bekijken (Vermelding scherm: OEPS (Telefoonnummer valideren)) was downloaden mogelijk. Kunnen wij niet terug naar de programmaversie van eergisteren??
Inderdaad, vroeger kreeg je wel een soort teken dat het misschien niet lukte maar in de meeste gevallen kon je wel downloaden vooral de de eigen Vlaamse producties. Nu de nieuwe melding is ingebouwd kun je zelfs niet meer proberen te downloaden en zijn de meeste programma's niet meer te downloaden. Verschillende programma's die ik in het begin van de week nog kon dowloaden, lukt nu niet meer en het lijkt me straf dat de VRT hier met terugwerkende kracht een soort belemmering heeft ingebouwd.
Kan die melding teruggedraaid worden zodat we die programma's terug kunnen downloaden of is het inbouwen van die melding gebeurt onder druk van buitenaf ....
Antwoord
#12
Heb het programma nog eens bekeken en zie nu onder instellingen een nieuwe tab 'Account' met de melding 'Deze optie zal in een latere versie van GD beschikbaar zijn'. Vermoed nu dat dit te maken heeft met de nieuwe melding 'Authentication Required' .... hoop doet leven ...;
Antwoord
#13
Ik probeer iets van 1 juli te downloaden via vrt.nu
Ik krijg deze melding
deze uitzending kan momenteel niet worden gedownload authentication required.
Wat houd dat in.
Is van vrt.nu nu ook al niet meer mogelijk of is dit een fout en lukt het bijv morgen wel weer?
Antwoord
#14
Is allang over gescheven hier https://www.helpdeskweb.nl/forum/showthr...p?tid=2669
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
#15
Ik woon in België en kan nu ook geen afleveringen meer downloaden van series op Canvas. Ik heb het ook met TVDownloader geprobeerd en daar lukt het wel mits ingave van login en paswoord voor de VRTNu site. Ik dacht dat gemistdownloader met een generieke login werkte, mogelijk is deze momenteel geblokkeerd en daar je je eigen login en paswoord niet kan ingeven lukt het downloaden niet.
Antwoord
#16
Bedankt voor de tip, woon ook in België, kende TVDownloader niet en nu kan ik programma's als Vranckx en Vive le Velo wel terug downloaden met mijn inlog. Hoop dat GD alsnog de mogelijkheid inbouwd om je inloggegevens in te vullen.
Antwoord
#17
Hallo,

enig idee wanneer bij "Instellingen" de tab "Accounts" in werking komt ?

Mvg,
Antwoord
#18
Sinds gisteren is het 2e seizoen begonnen van Campus 12 maar helaas kan je ze niet meer downloaden kunnen jullie het terug in orde brengen alvast bedankt
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)