(04 July 2019, 21:49)Masterfit schreef: Sinds de nieuwe melding ( Deze uitzending kan momenteel niet worden gedownload. (AUTHENTICATION_REQUIRED)) in het programma is ingevoerd kan ik nauwelijks nog Belgische program's downloaden. Daar voor was het alleen The Five no 9 die niet werkte. Zelfs als ik de programma's niet op de website kon bekijken (Vermelding scherm: OEPS (Telefoonnummer valideren)) was downloaden mogelijk. Kunnen wij niet terug naar de programmaversie van eergisteren??Inderdaad, vroeger kreeg je wel een soort teken dat het misschien niet lukte maar in de meeste gevallen kon je wel downloaden vooral de de eigen Vlaamse producties. Nu de nieuwe melding is ingebouwd kun je zelfs niet meer proberen te downloaden en zijn de meeste programma's niet meer te downloaden. Verschillende programma's die ik in het begin van de week nog kon dowloaden, lukt nu niet meer en het lijkt me straf dat de VRT hier met terugwerkende kracht een soort belemmering heeft ingebouwd.
Kan die melding teruggedraaid worden zodat we die programma's terug kunnen downloaden of is het inbouwen van die melding gebeurt onder druk van buitenaf ....