Welkom gast! Registreren
IE9 Download problemen
Hallo allemaal,
Ik probeerde vandaag mijn GemistDownloader te openen, maar werd gedwongen het programma eerst te gaan updaten omdat de oude versie niet volledig meer zou werken.
Echter als ik probeer G.D. Versie 2.6.0.4. (de nieuwste dus) te downloaden krijg ik van IE9 de melding: "Het tabblad is gesloten en opnieuw geopend vanwege een probleem op deze pagina."
Ik kan dus niets downloaden omdat ik deze melding iedere keer weer terug krijg ..... wat ik ook probeer.
Zijn er (hier) meer mensen die hier een probleem mee hebben ? En is hier misschien al een oplossing voor ??
Gr. Hanzo.
Antwoord
Beste Hanzo,
Het lijkt erop dat jouw Internet Explorer 9 'vastloopt' bij het downloaden van GemistDownloader. Je zou kunnen proberen je antiviruspakket tijdelijk uit te schakelen. Wat je ook kunt doen is een andere browser, zoals Firefox, gebruiken om deze foutmelding te omzeilen.

Met vriendelijke groet,
Webmaster
Antwoord
(08 May 2011, 18:32)Webmaster schreef: Beste Hanzo,
Het lijkt erop dat jouw Internet Explorer 9 'vastloopt' bij het downloaden van GemistDownloader. Je zou kunnen proberen je antiviruspakket tijdelijk uit te schakelen. Wat je ook kunt doen is een andere browser, zoals Firefox, gebruiken om deze foutmelding te omzeilen.

Met vriendelijke groet,
Webmaster

Hallo Webmaster,

Bedankt voor het meedenken (!!) .. en inderdaad met een andere browser (heb gekozen voor FireFox) is het probleem nu verholpen. Overigens waren er ook andere sites die dit zelfde probleem gaven, heb ik achteraf ondervonden ... het probleem ligt dus bij IE9 en niet op jullie site! Zal ik nu toch definitief van browser moeten gaan wisselen .....

m.v.g. Hanzo.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)