Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.8  - Einde ondersteuning NPO Start?
Beste Wizzkaz/Amstelman,
Ik heb geprobeerd wat jullie ook hebben gedaan, opnemen met de Free Online Screen Recorder, maar wat ik ook doe, als ik een video bij NPO.nl afspeel, blijft de opname zwart. Ik begrijp niet wat ik fout doe.
Als ik iets anders probeer op te nemen, werkt het wel.
Zijn er iets van verschillende instellingen of zo, die bij mij verkeerd staan, en die bij jullie wel goed staan.
Ik gebruik een laptop en Windows 10, met een Full HD scherm. Is de schermresolutie misschien de oorzaak? Het zou me een lief ding zijn, om dit goed werkend te krijgen.
Wat een geklooi allemaal, is het niet handiger wat geduld te hebben want er zal best wel weer een oplossing komen.

En namen van download websites en programmas mogen hier niet genoemd worden van de beheerder.
Met vriendelijke groet, penthe
Mijn eerste bericht hier... ik gebruikte diverse downloaders, altijd met veel genoegen vanaf mijn Linux apparaten. Gezien 't feit dat ik er belasting voor betaal etc. etc. heb ik maar een petitie aangemaakt. Ik hoop op veel ondertekeningen zodat we op die wijze misschien ook wat druk kunnen uitoefenen.

https://petities.nl/petitions/npo-maak-d...r-mogelijk
(04 March 2019, 23:14)simpleweb schreef: Beste Wizzkaz/Amstelman,
Ik heb geprobeerd wat jullie ook hebben gedaan, opnemen met de Free Online Screen Recorder, maar wat ik ook doe, als ik een video bij NPO.nl afspeel, blijft de opname zwart. Ik begrijp niet wat ik fout doe.
Als ik iets anders probeer op te nemen, werkt het wel.
Zijn er iets van verschillende instellingen of zo, die bij mij verkeerd staan, en die bij jullie wel goed staan.
Ik gebruik een laptop en Windows 10, met een Full HD scherm. Is de schermresolutie misschien de oorzaak? Het zou me een lief ding zijn, om dit goed werkend te krijgen.

Ik constateerde net dat het bij mijn ene laptop goed werkt, op de andere niet. OP die andere wordt de opname gewoon direct afgebroken na het starten. De opnamelengte is dan 0 seconden. Ik heb het kunnen oplossen door andere keyboard shortcuts te kiezen in Options -> General. In mijn geval voor opname Ctrl Alt F9, voor afbreken Ctrl Alt F10.
Overal zie je ergernis van NPO
https://allestoringen.nl/storing/npo
Wat is dat toch. Ze gebruiken belastinggeld en geen goede website?
(04 March 2019, 23:33)penthe schreef: Wat een geklooi allemaal, is het niet handiger wat geduld te hebben want er zal best wel weer een oplossing komen.

En namen van download websites en programmas mogen hier niet genoemd worden van de beheerder.

Ik hoop zeker op een oplossing van Gemistdownloader! Maar ondertussen moet je toch wat! 

Ik begrijp dat de programma's die je bedoelt niet te vinden zijn door gewoon te googelen!?
(05 March 2019, 11:56)Karel75 schreef: Overal zie je ergernis van NPO
https://allestoringen.nl/storing/npo
Wat is dat toch. Ze gebruiken belastinggeld en geen goede website?

Als ik het zo zie is het de vraag of het aan de NPO site ligt. Ik heb helemaal geen problemen om online terug te kijken. Het probleem zit hem in het downloaden.
(28 February 2019, 3:18)Legion schreef: Daar voeg je gewoon de link in op de website en dan wordt er een download gegenereerd. Let wel even op de juiste instellingen die je wil hebben.

Lukt niet hoor. Deze link wordt weergegeven https://content.omroep.nl/streams/doeg/rickroll.m4v
damn, dat NPO hier energie insteekt, erg laag weer, en dat van onze belasting centen, ipv dat ze gewoon zorgen dat hun speler in de browser aan de industrie standaard voor HTML5 video voldoet, moet men weer met een eigen implementatie komen, met drm, wat dat betreft ben ik blij dat bijv. de BBC wel gewoon HTML5 volgt, daar haal ik al jaren alles in HD binnen... van iPlayer,
Nog beter: in de NPO start app of site de mogelijkheid bieden om programma's op te slaan voor offline gebruik zoals de NPO dat al ingebouwd heeft in bijvoorbeeld de NPO radio 1 app.......

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 9 gast(en)