Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.8  - VRT: problemen met groot aantal series
werkt nog steeds niet, heb dus mijn vast telefoonnummer ingevoerd.
Antwoord
(20 December 2018, 11:38)Webmaster schreef: 4EvEr afl43 wordt geweigerd om te downloaden

Ik kan inderdaad bevestigen dat sommige uitzendingen nu alleen nog uit Belgie te bekijken (en daar door ook enkel nog uit Belgie te downloaden) zijn, doordat de VRT sinds kort validatie door middel van een Belgisch telefoonnummer toepast.
Antwoord
(19 December 2018, 23:41)THeijm schreef: Als ik een aflevering van een serie (in dit geval Deadwind 6) probeer te downloaden, verschijnt sinds vanavond bij mij de mededeling: "Deze uitzending kan alleen vanuit België worden gedownload. Als je toch doorgaat, zal de download waarschijnlijk mislukken." Weet de webmaster hiervan? En is er een oplossing mogelijk?
de meeste series zijn wel te bekijken, maar niet meer te downloaden.
Enkel de eigen VRT-producties kunnen nog worden gedownload. Dat heb ik net ook vastgesteld.
Bv. Thuis, Rond de Noordzee, ...
Antwoord
Recapitulatie GD en VRT-NU:
- met Belgisch adres is het mogelijk de eigen producties te (her-)bekijken; geen controle telefoonnr. nodig;
- idem, mét belgisch tel.nr. (vast/mobiel) is het mogelijk alles(?) te bekijken;
- door DRM is downloaden niet (meer) mogelijk;
- volgens VRT-NU-(website) en de EU-regels moet het mogelijk zijn voor belgen (na verificatie) het content óók buiten België, maar binnen de EU, te (her-)bekijken. (is dat zo?)

Het komt erop neer dat het (normaal) downloaden van niet Belgische en niet eigen producties wel kunnen vergeten!  Dáág! (evenals in Nederland) 
Antwoord
Is er iemand bereid iets voor mij te testen?

Zo ja, reageer in dit topic en stuur een email naar info apenstaart helpdeskweb.nl.

Ik heb slechts één persoon nodig, dus als er al iemand op dit bericht geantwoord heeft, hoef je niet meer te mailen.

Dank.
Antwoord
Mocht je nog niemand hebben, ik ben bereid te testen.
Antwoord
(31 December 2018, 11:37)TeddYR schreef: Replay media catcher is 50$...
webmaster doe je best ;-) !
Heb Replay Media Catcher uitgetest op vrtnu op een serie van Canvas dus eigen productie De serie Kinderen van de Kolonie, Ben Belg en ingelogd op vrtnu maar alles wat ik met Replay Media Catcher bekom is een korte samenvatting van de serie in 25.30 minuten dus net wat je kan downloaden op YouTube een samenvatting van de serie ondertussen dat elke aflevering/episode ongeveer 50 minuten duurt.
Eigenlijk begrijp ik er niets van , er zijn nog 2 andere series ook 2 canvas producties nl ; Kinderen van het verzet en Kinderen van de collaburatie, die 2 series kan ik dan wel downloaden met GemistDownloader maar Kinderen van de kolonie dan weer niet een raadsel voor mij....
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)