Welkom gast! Registreren
Probleem met NPO.nl
(10 March 2017, 17:01)peterned schreef: ging gisteravond paar keer goed en daarna ook weer die JObject from JsonReader.path foutmelding en nu nog steeds.

Welke versie van Windows gebruik je? Heb je GemistDownloader gerestart?
windows 7 ultimate SP1 32-bit
Heb alles al geprobeerd, ben zelf programmeur/helpdesk 25> jaar
Sluit GemistDownloader, navigeer naar %appdata%/GemistDownloader, en verwijder GDFetch2.dll. Open GemistDownloader opnieuw. Verschil?
nee, melding dat GDFetch2.dll niet gevonden kon worden
In dat geval (a) beperkt je antivirussoftware de schrijfrechten van GemistDownloader; of (b) heeft GemistDownloader geen schrijfrechten meer in %appdata%/GemistDownloader/.
ik heb gewoon de update geinstalleerd en daarvoor werkte het perfect.
en youtube werkt ook gewoon......
Bij mij werkt het nu weer perfect.
Ik had wel een paar dagen geleden, dat ik alleen kon downloaden met de instelling "voorkeur downloadtype" op "automatisch".
Misschien helpt dat bij jou ook?

Ik heb overigens het idee, dat er bij de NPO zelf ook wat problemen zijn met de site.
(09 March 2017, 22:33)Webmaster schreef: Dit heeft waarschijnlijk te maken met Mono. Gebruik je de meest recente versie van Mono?

Ik draai de meest recente versie (4.4.2) die Fedora met zijn meest recente versie (25) van het systeem aanlevert. SLechts een half jaar oud.
Ik heb de meest recente versie van mono, 2.8.0 gebouwd en geïnstalleerd, maar het gaat nog steeds mis. Als ik bv. ingeef
http://www.npo.nl/podium-witteman/12-03-...ON_1267505
dan krijg ik

Er is een fout opgetreden. GemistDownloader werkt mogelijk niet meer.
System.Net.WebException: Error: TrustFailure (Ssl error:1000007d: SSL routines: OPENSSL_internal:CERTIFICATE_VERIFY_FAILED)

Enig googelen leert dat dit een installatieprobleem met mono is, en na het uitvoeren van enkele "correctieve akties" lijkt het downloaden weer te werken.

Na downgrade naar de officiële 4.4.2 versie werkt alles nog steeds, dus kennelijk zat het probleem buiten mono.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)