Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.5  - RTLXL: Onbekende fout opgetreden
(04 February 2018, 23:00)penthe schreef: Is je VPN wel betrouwbaar? Ik heb er verschillende gehad en sommigen gaven geen data meer door voor enige minuten en dan breekt inderdaad je download af. Kun je met die VPN wel zonder enig probleem een programma online bekijken of gaat dat verkeerd? Zo ja andere VPN nemen die je wel het gehele programma zonder problemen laat bekijken. Alles hangt af van een stabiele internet verbinding.

Ik kan het programma gewoon online bekijken maar downloaden gaat niet. 
Met de VPN verbinding downloaden van NPO en Kijk.nl is geen enkel probleem.
ik had gister gala van de gouden k's gedownload.
Nu had hij de ondertiteling (ben slechthorend ) erbij gezet van een andere programma wat ik tegenlijker tijd gedownload had. nu wil ik hem opnieuw downloaden maar krijg al de hele dag onbekende fout opgetreden. kan wel kijken op de site maar downloaden lukt dus niet.
het is van ketnet.
hij ziet hem wel in het programma en kan kiezen waar ik hem neer wil zetten maar als ik dan op downloaden klik krijg ik onbekende fout en word de balk rood.
als ik dat zelfde programma via vrt.nu de link in het programma zet lukt het wel heel erg vreemd.
(05 February 2018, 14:54)Ger1 schreef: Ik kan het programma gewoon online bekijken maar downloaden gaat niet. 
Met de VPN verbinding downloaden van NPO en Kijk.nl is geen enkel probleem.

Ik kan dat niet verklaren, het kan ook niet zo zijn dat rtl je VPN blokkeerd aangezien je wel delen kunt downloaden. En ik kan de fout hier zelf niet zien aangezien mijn rtl downloads via de VPN gewoon goed gaan. Misschien is een logfile aanmaken voor  de webmaster een optie?
Met vriendelijke groet, penthe
(04 February 2018, 13:52)penthe schreef: ''Ik woon ook in Spanje en kan gewoon Voetbal Inside downloaden met gebruik van een VPN.''

Gaat die bij jou wel verder dan 2 procent? Bij mij hapert die steeds bij 2 procent precies zoals op jou foto...dit is sinds 2 a 3 maand ofzo toen ik in NL was had ik geen problemen.
Overigens zonder VPN krijg ik niet eens het downloadscherm te zien maar geeft die meteen al een fout.
Bij mij gaat alles gewoon verder tot de download voltooid is. Ik weet niet wat voor VPN programma jij gebruikt maar als die VPN erg traag is gooit RTL je er ook uit en breekt de download af.
(27 March 2018, 15:04)penthe schreef: Bij mij gaat alles gewoon verder tot de download voltooid is. Ik weet niet wat voor VPN programma jij gebruikt maar als die VPN erg traag is gooit RTL je er ook uit en breekt de download af.

Express VPN..overigens kreeg ik zojuist een mail van CanalDigitaal dat ik vanaf 1 april zonder VPN overal in Europa de CanalDigitaal app kan gaan gebruiken...dus dan zou RTLXL bijvoorbeeld waarschijnlijk ook geen VPN meer nodig hebben!
(27 March 2018, 20:42)spanjaard schreef: Express VPN..overigens kreeg ik zojuist een mail van CanalDigitaal dat ik vanaf 1 april zonder VPN overal in Europa de CanalDigitaal app kan gaan gebruiken...dus dan zou RTLXL bijvoorbeeld waarschijnlijk ook geen VPN meer nodig hebben!

RTLXL staat los van Canal Digitaal, en de app van Canal Digitaal werkt al sinds vorig jaar in het buitenland, altans ik kan er gewoon mee kijken zonder VPN in Spanje en iedereen die ik ken ook. Voor RTLXL blijf je echter een VPN nodig hebben om programmas die een geoblock hebben te kunnen downloaden, of RTLXL zelf ooit de geoblock van de programmas af gaat halen is afwachten.

Express VPN kon ik nog niet, aangezien het een betaalde VPN is zou deze snel genoeg moeten zijn. Dan blijft de internet verbinding zelf nog over in Spanje of deze snel en stabiel genoeg is.

Ik zelf heb hier glasvezel van Movistar en dat is ruim voldoende, voorheen had ik ADSL van Orange en daar kon ik ook niet altijd goed mee downloaden, zelfs het luisteren naar live radio ging soms zelfs fout.
We hebben geweldig nieuws!

Vanaf 1 april kun je als Canal Digitaal-klant (met een Nederlands adres) met de gratis Canal Digitaal TV App niet alleen in Nederland televisiekijken, maar ook in andere EU-landen! Dit kan via wifi, 3G en 4G. Het zogenaamde geoblock wordt dan opgeheven, waardoor het niet meer uitmaakt waar jij je bevindt. Update nu de app en geniet van alle mogelijkheden!

Ik ben trouwens wel jaloers op jou glasvezel...je zult wel in een grote stad zitten...ik moet het met 15 mb doen via 4G/LTE systeem. Via Excom nu, dat is namelijk onbeperkt, via Telitec zat ik eerst en dat was alleen de eerste 100gig.
De brief van Canal Digitaal krijgt iedereen in de mailbox, maar sinds Oktober vorig jaar kon je de app al in het buitenland gebruiken.

Ik woon niet in de stad maar in een urbanication vlakbij een dorp, ik heb dus ook altijd een auto nodig om ergens te komen want enige bus verbinding rijd enkel in de ochtend en enkel naar dat dorp. Movistar rolt vrijwel overal glasvezel tenzij je ergens alleen op een berg woont of ergens in een veld of campo. In ieder geval wil Movistar een einde maken aan de ouderwetse telefoonlijn dus uiteindelijk zullen ze overal waar een vaste lijn ligt de boel vervangen.

Wat 4G betreft in Spanje, dat is hier zeer instabiel en is ook gebruikers gevoelig hoe drukker hoe trager en de 4G verbinding valt hier regelmatig weg op de mobiele telefoons en schakelen deze over naar 3G wat uiteraard een heel stuk trager is. Mensen die ik ken die Telitec hadden waren nooit tevreden, dus ik ken eigenlijk enkel maar de klachten.

Het zou dus best kunnen dat de 4G swabbert en daardoor de download blijft hangen, gebeurd hier ook regelmatig met 4G als ik een video wil versturen met mijn mobiel, soms lukt het dan eindelijk na 4 pogingen.
Ja klopt daar moet ik je helaas helemaal gelijk in geven...daarom ook weggegaan bij Telitec en nieuwe provider gezocht. Ik woon in een redelijk druk dorp maar hier is nog geen glasvezel. Als je sneller dan 6 mb wilt moet je wel via 4G gaan werken helaas.
Overigens lukte het gisteravond dan toch eindelijk om via dse gemistdownloader iets van RTL te downloaden bij poging zoveel lukte het, het zal dus hoogstwaarschijnlijk met de snelheid te maken hebben zoals je zei...
Hopelijk gaat RTL gemist ook de geoblock opheffen en is het een Europese wetgeving die op 1 april start...

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)