Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.6  - Kijk.nl wel gratis te bekijken maar niet downloaden
Ja logish dat je dat krijgt bij een betaalde video, dat probeer ik je ook uit te leggen maar schijnbaar valt het kwartje niet Smilie
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
(08 July 2018, 7:16)penthe schreef: Ja logish dat je dat krijgt bij een betaalde video, dat probeer ik je ook uit te leggen maar schijnbaar valt het kwartje niet Smilie

Penthe het kwartje is gevallen.

Allereerst heb ik niets betaald om de video te kunnen bekijken en wist ik niet dat dit een betaalde video betreft.
Waar ik gisteravond wel achter kwam is dat ik in het verre verleden me "gratis" heb laten registreren bij Kijk en toen in mijn browser "automatisch inloggen" heb aangevinkt. Daarom kan ik de video zonder problemen wel zien. 
Jij hebt je nooit laten registreren en daarom krijg jij  "Huur deze video" te zien.

Nu maar hopen dat het kwartje bij jouw ook valt en je de video ook kan zien.
Antwoord
(08 July 2018, 10:52)palmazuko schreef: Penthe het kwartje is gevallen.

Allereerst heb ik niets betaald om de video te kunnen bekijken en wist ik niet dat dit een betaalde video betreft.
Waar ik gisteravond wel achter kwam is dat ik in het verre verleden me "gratis" heb laten registreren bij Kijk en toen in mijn browser "automatisch inloggen" heb aangevinkt. Daarom kan ik de video zonder problemen wel zien. 
Jij hebt je nooit laten registreren en daarom krijg jij  "Huur deze video" te zien.

Nu maar hopen dat het kwartje bij jouw ook valt en je de video ook kan zien.
Ik kan de video alleen zien als ik er voor betaal, duidelijk toch!
Antwoord
(08 July 2018, 12:37)penthe schreef: Ik kan de video alleen zien als ik er voor betaal, duidelijk toch!

Heb je nog steeds niet door dat jij heel erg betweterig en soms afzeikerig overkomt op mensen. Probeer er aan te denken de volgende keer aub.
Niet iederéén heeft er zoveel verstand van de scripten en methodes, als jij denkt wel te hebben.
Antwoord
het beste is koop een google chrome cast dongel. dan kan je casten via de chrome webbrowser. zie internet.
Antwoord
(18 July 2018, 14:50)WieboJW schreef: Heb je nog steeds niet door dat jij heel erg betweterig en soms afzeikerig overkomt op mensen. Probeer er aan te denken de volgende keer aub.
Niet iederéén heeft er zoveel verstand van de scripten en methodes, als jij denkt wel te hebben.

Dan moeten mensen zonder eerst te lezen niet continu de zelfde vragen stellen, schijnbaar lees jij ook niets anders had je dit bericht wel voor je gehouden. En als ik verkeerd op jou overkom is dat jou probleem en niet die van mij.
Antwoord
(31 July 2018, 17:18)edje1205 schreef: het beste is koop een google chrome cast dongel. dan kan je casten via de chrome webbrowser. zie internet.

Dat is inderdaad een optie, ik gebruik zelf een Pipo mini-pc om via/HDMI op mijn TV te kijken, werkt hetzelfde.
Echter dan is het nog steeds voor sommige programma's beperkt qua beschikbaarheid waardoor ik niet eerst een serie kan opsparen om geheel te kijken of om mee te nemen naar camping/buitenland waar slechte internetverbinding is, dus offline wil kijken.

Kan nog steeds geen goede ripper vinden. Lijkt mij toch niet illegaal als ik het voor eigen gebruik benut aangezien ik het wel gewoon kan bekijken. Als iemand een idee heft voor een ripper voor HDMI signaal of direct vanaf stream hoor ik het wel.
Antwoord
Dat klopt daarom zijn het ook sites van de commerciële omroepen. je moet er binnen een paar dagen bij zijn anders wordt het dokken. Wel wordt de download snelheid behoorlijk geknepen vooral bij de NPO sites. Zelf heb ik in het buitenland canal digitaal, dan kan ik uitzendingen gewoon op een usb schijf opnemen en later terug kijken. CDigitaal kun je per seizoen abonneren. BTW op netflix staan ook steeds meer tv series.

(01 August 2018, 11:47)rjmhijdra schreef: Dat is inderdaad een optie, ik gebruik zelf een Pipo mini-pc om via/HDMI op mijn TV te kijken, werkt hetzelfde.
Echter dan is het nog steeds voor sommige programma's beperkt qua beschikbaarheid waardoor ik niet eerst een serie kan opsparen om geheel te kijken of om mee te nemen naar camping/buitenland waar slechte internetverbinding is, dus offline wil kijken.

Kan nog steeds geen goede ripper vinden. Lijkt mij toch niet illegaal als ik het voor eigen gebruik benut aangezien ik het wel gewoon kan bekijken. Als iemand een idee heft voor een ripper voor HDMI signaal of direct vanaf stream hoor ik het wel.
Antwoord
(01 August 2018, 14:24)edje1205 schreef: Dat klopt daarom zijn het ook  sites van de commerciële omroepen. je moet er binnen een paar dagen bij zijn anders wordt het dokken. Wel wordt de download snelheid behoorlijk geknepen vooral bij de NPO sites. Zelf heb ik in het buitenland canal digitaal, dan kan ik uitzendingen gewoon op een usb schijf opnemen en later terug kijken. CDigitaal kun je per seizoen abonneren. BTW op netflix staan ook steeds meer tv series.

Netflix heb je toch ook internet voor nodig?
Antwoord
Ik probeer de afleveringen van Masterchef Australië SZ 10 te downloaden die deze maand zijn begonnen. https://www.kijk.nl/net5/masterchefaustralie

Afleveringen 1,2 en 4 gaan probleemloos
Afleveringen 3,5.6,7,8 geven allemaal de melding dat ze betaalde afleveringen zijn wat zover ik kan nagaan niet klopt.
Zeker de aflevering (8) van gisteren zou zonder problemen moeten werken.

Via de Pc kan ik ze ook direct streamen maar omdat ik nog SZ9 moet kijken wil ik ze bewaren voor later.
Zowel getest zonder in te loggen bij Kijk - Ingelogd en nieuw account aangemaakt.

Hoop dat iemand een tip heeft.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)