Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.5  - RTLXL: Onbekende fout opgetreden
(01 February 2018, 23:30)Webmaster schreef: Kun je de uitzending wel via je browser bekijken? In z'n algemeenheid geldt voor GemistDownloader dat je alleen kunt downloaden datgene dat je ook via je browser kunt zien. Helaas kan ik niet het beleid van RTL beinvloeden, en ook geldt vaak dat omroepen als RTL afhankelijk zijn van contracten met productiemaatschappijen...

Beste,

Neen, ik heb ze nooit in de browser kunnen kijken in het verleden, maar wel altijd kunnen downloaden via gemist downloader. Nu lukt het helaas ook niet meer om ze te downloaden via gemist downloader!

Wouter
(02 February 2018, 7:57)wouterdl schreef: Beste,

Neen, ik heb ze nooit in de browser kunnen kijken in het verleden, maar wel altijd kunnen downloaden via gemist downloader. Nu lukt het helaas ook niet meer om ze te downloaden via gemist downloader!

Wouter

Als je niets bij rtl zelf kunt bekijken heb je waarschijnlijk een adblocker aan staan, rtl blokkeerd de videos als er een adblocker gezien wordt.
Met vriendelijke groet, penthe
(02 February 2018, 10:31)penthe schreef: Als je niets bij rtl zelf kunt bekijken heb je waarschijnlijk een adblocker aan staan, rtl blokkeerd de videos als er een adblocker gezien wordt.

Ik heb nooit video's op RTL zelf kunnen kijken omdat ik in België woon! RTL blokkeert iedereen buiten Nederland helaas.
Ik heb wel altijd de afleveringen kunnen downloaden via gemist downloader...
Tot nu dus, heeft niks te maken met een adblocker helaas...
Dat is een beetje onzin, ik woon in Spanje en kan wel zonder VPN gewoon in de browser bijv. Koffietijd kijken, en zo zijn er meer programmas die ik zondermeer gewoon via de browser kan bekijken bij rtl. Als ik mijn adblocker heb aanstaan op rtl kan ik niets bekijken vandaar mijn antwoord.
Is er dan geen enkele manier meer om Voetbal Inside te kunnen bekijken in België? Kan me dat moeilijk voorstellen... Ik heb trouwens ook nooit de aflevering kunnen afspelen in de browser, maar altijd wel perfect kunnen downloaden.
(03 February 2018, 1:14)Lvanboven schreef: Is er dan geen enkele manier meer om Voetbal Inside te kunnen bekijken in België? Kan me dat moeilijk voorstellen... Ik heb trouwens ook nooit de aflevering kunnen afspelen in de browser, maar altijd wel perfect kunnen downloaden.

Jawel met een VPN kun je weer downloaden en kijken(zonder adblock), een VPN geeft je een Nederlands IP nummer. Nadeel het kost een paar euro per maand. CyberGhost VPN is zo´n programma, voorheen kon je daarmee drie uur gratis verbonden zijn en dan moest je weer even wachten. Nu is 3 uur lang genoeg om iets te kijken of te downloaden. Maar nogmaals ik weet niet of dat nu nog zo is, kwestie van uitproberen.
(03 February 2018, 1:14)Lvanboven schreef: Is er dan geen enkele manier meer om Voetbal Inside te kunnen bekijken in België? Kan me dat moeilijk voorstellen... Ik heb trouwens ook nooit de aflevering kunnen afspelen in de browser, maar altijd wel perfect kunnen downloaden.

De afleveringen van Voetbal Inside zijn al geruime tijd op Youtube terug te vinden, en dit vaak al bijna meteen na de uitzending. De uploader heet rtlgemist geloof ik.
Bedankt voor al die jaren dat ik gebruik mocht maken van jullie diensten (gemistdownloader), maar deze hebben naar mij toe vanuit België zo goed als geen reden van bestaan meer. Oké, downloaden van vrtnu, vtm en npo vind ik nog zeer nuttig moet ik toegeven. Maar waar ik en mijn moeder zo van genoten hebben al die jaren van sommige programma's van rtlxl, is niet meer te bekijken/ downloaden en is dus eigenlijk gewoon niet meer bruikbaar. En het is duidelijk dat het ook jullie boven het hoofd groeit. Jullie staan blijkbaar ook volledig machteloos. En dus betekend dit een enorme teleurstelling voor mij en mijn moeder.
Bij mij hetzelfde probleem.
Niet alleen de foutmelding bij Gemistdownloader, maar bij het bekijken in Chrome of Firefox blijft de video bufferen zonder dat ik ook maar 1 seconde van het programma heb gezien.
(03 February 2018, 21:50)roelsmaarten schreef: Bij mij hetzelfde probleem.
Niet alleen de foutmelding bij Gemistdownloader, maar bij het bekijken in Chrome of Firefox blijft de video bufferen zonder dat ik ook maar 1 seconde van het programma heb gezien.

Welk programma? Duidelijk ben je niet. Geef eens door welk programma dan kan ik vanaf Spanje eens testen of ik het wel kan zien of downloaden.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)