Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.8  - VRT: problemen met groot aantal series
Hoe vindt die validatie van een Belgisch telefoonnummer eigenlijk plaats?
Ik heb kosten nog moeite gespaard om een Belgisch adres, email-adres en nu ook een Belgisch telefoonnummer te krijgen. Ik heb dat nummer inmiddels ingegevoerd in mijn VRT-NU account.
Ik dacht dat ik dan wel een SMS-je zou ontvangen met een code of zoiets.
Maar niets daarvan. Ze gaan me toch niet bellen mag ik hopen?
Ik klink niet bepaald als een Vlaming :-)
Ik kan met mijn account overigens wel alles kijken, maar dat kon ik voor ik het telefoonnummer toevoegde ook al.
(Uiteraard heb ik voor sommige programma's wel een VPN nodig)
Antwoord
Het is me inmiddels duidelijk (en gelukt). Het verzoek om validatie komt pas op het moment dat je vanuit een ander land toegang vraagt.
Antwoord
Hallo, regelmatig krijg ik deze melding voor bepaalde video's.
Voorbeeld: https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/apocalypse-...-war-s1a2/
Hoe komt dit en kan dit aub opgelost worden? 
Heeft iemand anders nog dit probleem bij deze video? Of andere video's? 
Bedankt

Update: 
Als ik probeer met TVdownloader 1.17 geeft hij ook volgende melding: 
"WARNING: Unable to download f4m manifest: HTTP Error 403: Forbidden
[hlsnative] Downloading m3u8 manifest"

Is hier iets aan te doen...?
Antwoord
https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/it-s-a-wild...mas-s2018/
https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/island-of-t...ins-s2015/

Hallo, beste Webmaster:
Het is me momenteel niet mogelijk deze bovenstaande video's te downloaden. Geeft aan dat het enkel in Belgie kan maar als ik dan kijk op VRT NU, staat er 'Dit programma kan je enkel in de EU bekijken' snap ik niet goed... Weet jij de oplossing?
Antwoord
Hier hetzelfde probleem, met de eigen VRT programma's lukt het wel, enkel problemen met (sommige) aangekochte programma's als feuilletons of docu's ... krijg steeds de elding 'Download mislukt, onbekende fout opgetreden'
Antwoord
Hallo, dat is even een tegenvaller! Niet meer simpel kunnen downloaden. Telkens een telefoonactivatie maakt het wel ingewikkeld.

OPROEP: WIE (België) zou mij vanaf nu kunnen helpen aan een aantal downloads van series? Ik zou je zeer erkentelijk zijn. Want nu zit ik b.v. met een aantal series die niet compleet zijn.
Wellicht kan ik ook wat terugsturen... :-))
Antwoord
(23 December 2018, 4:13)Peet schreef: Hier hetzelfde probleem, met de eigen VRT programma's lukt het wel, enkel problemen met (sommige) aangekochte programma's als feuilletons of docu's ... krijg steeds de elding 'Download mislukt, onbekende fout opgetreden'

Ja is echt vreemd... eerst geen problemen mee gehad en nu opeens wel.
Antwoord
(23 December 2018, 15:01)wimswims schreef: Hallo, dat is even een tegenvaller! Niet meer simpel kunnen downloaden. Telkens een telefoonactivatie maakt het wel ingewikkeld.

OPROEP: WIE (België) zou mij vanaf nu kunnen helpen aan een aantal downloads van series? Ik zou je zeer erkentelijk zijn. Want nu zit ik b.v. met een aantal series die niet compleet zijn.
Wellicht kan ik ook wat terugsturen...  :-))

Ik zou het graag doen, maar helaas in België is het nu ook niet mogelijk om bepaalde programma's te downloaden. 
Ja zeg maar misschien heb ik ze toch kunnen downloaden dan stuur ik ze via mail.

Met vriendelijke groeten

Sarah  Dáág!
Antwoord
Beste

Sinds een aantal dagen is het niet meer mogelijk sommige programma's te downloaden. Ik ben en woon in België maar het lukt niet om ze te downloaden.

Kan dit zo snel mogelijk verholpen worden ?

Met vriendelijke groeten

Sarah Lambrechts ;)
Antwoord
In uiterste nood kun je natuurlijk altijd "van het scherm" opnemen. Daar is best goede software voor.
Nadeel is, dat je dan gewoon het hele programma moet laten afspelen. Eigenlijk net zoals je vroeger de muziek van de radio pikte met een cassetebandje dus.....

Je computer (en internetverbinding) kan dan gewoon voor de duur van de opname niet gebruikt worden.
Omslagtig natuurlijk, en niet bepaald de techniek waar dit forum over gaat, maar als het niet teveel afleveringen zijn, dan is het wel te doen. Het heeft mij wel eens uit de brand geholpen.
Gaat het om series die al voltooid zijn? En om hoeveel afleveringen gaat het?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)