Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.7  - VRTNU: Geen video gevonden
Er wordt aan gewerkt, dank allen voor het melden.
Antwoord
Beste ik kan niets meer downloaden van VRT NU ik download meestal
Campus 12 , De Elfenheuvel , Dieren In Nesten , en nog andere series en films het heeft altijd gelukt maar sinds gisteren avond ( 22-10-2018 ) niets meer
ik krijg de volgende melding :
NIET alle items konden worden toegevoegd
Niet alle wachtrijitems die je hebt opgegeven konden worden toegevoegd aan de wachterij :
....//www.vrt.be/vrtnu/a-z/campus-12/1/campus-12-s1a.....
en zo is dat dus bij alles van VRT NU
zouden jullie dit kunnen oplossen AUB alvast bedankt
vriendelijke Groeten
en een fijne avond toe gewenst
Antwoord
@ArneFotografie12
Zoals al eerder gemeld, is er een probleem bij VRT-NU downloaden.
Foutmelding:  "geen video op deze pagina gevonden" voor alle programma's van VRT Nu.
Foutmelding is nu: "Er is een tijdelijk probleem met VRT-NU, probeer later opnieuw"
== is vast een melding van onze webmaster Dáág! ==
Deze is er vast mee bezig .......  Crylaugh
Antwoord
Ok bedankt voor je reactie
Antwoord
Downloaden van VRT NU is weer mogelijk, mocht je een link vinden die niet werkt, laat het hier weten.
Antwoord
Dance Alles lijkt weer te werken waarvoor dank. Weird Weird
Antwoord
en hier werkt het ook weer als vanouds, tnx voor de snelle oplossing en dit superhandig programma  Dáág!
Antwoord
Ook ik heb mijn VRT-downloads inmiddels weer bijgewerkt, waarvoor hartelijk dank aan Webmaster, maar ben wel nieuwsgierig naar hoe het komt dat downloaden van VRT van tijd tot tijd problemen geeft. Veranderen ze daar steeds instellingen om downloaden te saboteren/ontmoedigen ?
Antwoord
(24 October 2018, 0:46)Webmaster schreef: Downloaden van VRT NU is weer mogelijk, mocht je een link vinden die niet werkt, laat het hier weten.

Dankjewel Webmaster! Echt dikke merci Smilie
Antwoord
(24 October 2018, 0:46)Webmaster schreef: Downloaden van VRT NU is weer mogelijk, mocht je een link vinden die niet werkt, laat het hier weten.

Hallo, bij mij wil de video van die harteloze hollandse kapitein niet lukken. 
https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/de-ondergan...an-imhoff/
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)