Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.5  - RTLXL downloaden vanuit Nederland, werkt niet
(06 February 2018, 20:35)penthe schreef: Even de boel doorlezen op dit forum, als je buiten Nederland woont heb je nu een VPN nodig om bij rtl Voetbal Inside en andere programmas te kunnen zien en downloaden.

Let even op Penthe. Ik heb al gezegd, deze topic gaat over problemen in Nederland met Rtl
Antwoord
(07 February 2018, 0:01)Sjaakkie1989 schreef: Let even op Penthe. Ik heb al gezegd, deze topic gaat over problemen in Nederland met Rtl

Ik gaf geen antwoord op jou maar op een ander die op jou onderwerp inbreekt.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
(07 February 2018, 0:10)penthe schreef: Ik gaf geen antwoord op jou maar op een ander die op jou onderwerp inbreekt.

Volgens mij heeft hij hetzelfde probleem als ik
Antwoord
Dat weet je niet want hij geeft niet aan dat hij in Nederland woont, alles staat of valt met de informatie die iemand geeft. Jij bent er duidelijk over dat je in Nederland woont.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
(05 February 2018, 16:43)Sjaakkie1989 schreef: Hoe doe ik dat?

Als je op de 'Antwoord'-knop rechts onder in dit bericht klikt, is er een optie om een bijlage toe te voegen (menu boven de 'Reactie plaatsen'-knop).
Antwoord
(08 February 2018, 0:38)Webmaster schreef: Als je op de 'Antwoord'-knop rechts onder in dit bericht klikt, is er een optie om een bijlage toe te voegen (menu boven de 'Reactie plaatsen'-knop
Hierbij het logboek. Het probleem doet zich nog steeds voor

Bijlagen
.docx   logboek.docx (Grootte: 225,73 KB / Aantal keer gedownload: 3)
Antwoord
Er is niets bijzonders te zien aan het logboek, anders dan dat het uit het niets ophoudt. Ik kan zelf de bewuste uitzending zonder problemen downloaden, in z'n geheel.

Ik hoor graag of er andere mensen zijn met hetzelfde probleem.
Antwoord
(08 February 2018, 23:21)Webmaster schreef: Er is niets bijzonders te zien aan het logboek, anders dan dat het uit het niets ophoudt. Ik kan zelf de bewuste uitzending zonder problemen downloaden, in z'n geheel.

Het is echt heel apart. Sinds dit weekend doet het programma bij alleen de RTL programma's heel erg traag downloaden en dan blijft die ook gegeven moment hangen. Ik snap het echt niet. Er moeten toch wel meer mensen zijn met dit probleem?? Ik ondervind het met Windows 10 en 7.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
(08 February 2018, 23:21)Webmaster schreef: Er is niets bijzonders te zien aan het logboek, anders dan dat het uit het niets ophoudt. Ik kan zelf de bewuste uitzending zonder problemen downloaden, in z'n geheel.

Ik krijg ik deze foutmelding erbij.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
(10 February 2018, 20:40)Sjaakkie1989 schreef: Ik krijg ik deze foutmelding erbij.
Deze foutmelding krijg je als je GemistDownloader twee keer (of meer) open hebt en logboekregistratie is ingeschakeld.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)