Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.5  - RTLXL: Onbekende fout opgetreden
(31 January 2018, 23:35)Webmaster schreef: Ik kan in inmiddels een heleboel video's weer wel downloaden. Kunnen jullie bevestigen dat het downloaden weer werkt?

Heb er een paar geprobeerd die gisteren niet lukten, nu weer wel.

Bedankt voor je inzet!

Groet Henny
(01 February 2018, 0:01)Klauwkikker schreef: Heb er een paar geprobeerd die gisteren niet lukten, nu weer wel.

Bedankt voor je inzet!

Groet Henny

Ik heb inmiddels ook enkele programma's, die eerder vandaag werden geweigerd, succesvol kunnen downloaden.
hartelijk dank, groeten van jobadi
Bij mij werkt downloaden weer (van items die het eerst niet deden).
Dank.
Hoi Webmaster, hier werkt het ook weer. Dank voor de support.
(30 January 2018, 23:27)Webmaster schreef: Kan iemand bevestigen dat deze fout zich nog steeds voordoet?

Hier bij mij (Belgie) lukken sommige uitzendingen wel (Beruchte Gevangenissen; Ewout in de Cel, Herman & Martijn; Op De Proef Gesteld), maar de meeste niet. RTL Late Night van gisteren alleen de eerste 16 minuten. Opmerkelijk is dat de downloads een groter volume hebben dan normaal (zie screenshot in bijlage). Normaal uitzendingen van RTL Late Night zijn rond de 500 MB en deze van 30 jan. is dubbel zo groot. Ook de aflevering van Beruchte Gevangenissen is dubbel zo veel in volume

Bijlagen Miniatuurweergaven

(01 February 2018, 12:23)bomeque schreef: Hier bij mij (Belgie) lukken sommige uitzendingen wel (Beruchte Gevangenissen; Ewout in de Cel, Herman & Martijn; Op De Proef Gesteld), maar de meeste niet.

Dit klopt. RTL controleert nu actiever op land; veel (aangekochte) uitzendingen zijn NL-ONLY, sommige zijn BENELUX-only.
Mijn doel is om in de volgende versie van GemistDownloader aan te geven of het downloadbaar is vanaf de locatie van de gebruiker.

(01 February 2018, 12:23)bomeque schreef: RTL Late Night van gisteren alleen de eerste 16 minuten. Opmerkelijk is dat de downloads een groter volume hebben dan normaal (zie screenshot in bijlage). Normaal uitzendingen van RTL Late Night zijn rond de 500 MB en deze van 30 jan. is dubbel zo groot. Ook de aflevering van Beruchte Gevangenissen is dubbel zo veel in volume
Ook dit klopt; de nieuwe videos zijn van hogere kwaliteit. Als je kleinere bestanden wil, kun je er voor kiezen om in een lagere resolutie te downloaden, of handmatig te bitrate te verlagen (niet aanbevolen).
(01 February 2018, 13:59)Webmaster schreef: Dit klopt. RTL controleert nu actiever op land; veel (aangekochte) uitzendingen zijn NL-ONLY, sommige zijn BENELUX-only.
Mijn doel is om in de volgende versie van GemistDownloader aan te geven of het downloadbaar is vanaf de locatie van de gebruiker.

Ook dit klopt; de nieuwe videos zijn van hogere kwaliteit. Als je kleinere bestanden wil, kun je er voor kiezen om in een lagere resolutie te downloaden, of handmatig te bitrate te verlagen (niet aanbevolen).

Helaas, ik kan nog steeds Voetbal Inside niet downloaden (vanuit België)
Ik heb gemist downloader opnieuw geïnstalleerd, zodat ik zeker de meest recente versie zou hebben.
Kan ik in de instellingen iets wijzigen, waardoor ik misschien toch de uitzending zou kunnen downloaden?

Alvast bedankt!
Rtl XL werkt weer.
Mijn grote dank voor het oplossen.
(01 February 2018, 13:59)Webmaster schreef: Dit klopt. RTL controleert nu actiever op land; veel (aangekochte) uitzendingen zijn NL-ONLY, sommige zijn BENELUX-only.

Dank u, Webmaster. Ik vind het wel triest, en anderzijds dom van RTL dat wij als Nederlanders in het buitenland (in mijn geval net 15 km over de grens) niet meer op de hoogte kunnen blijven over de huidige actualiteiten in ons land. Als ik na jaren terug kom naar Nederland en ik wil ooit eens mee doen met een kwisprogramma, zal ik dus niet veel weten over Nederlandse artiesten, acteurs, sporters, en actuele toestanden.
(01 February 2018, 17:53)wouterdl schreef: Helaas, ik kan nog steeds Voetbal Inside niet downloaden (vanuit België)
Ik heb gemist downloader opnieuw geïnstalleerd, zodat ik zeker de meest recente versie zou hebben.
Kan ik in de instellingen iets wijzigen, waardoor ik misschien toch de uitzending zou kunnen downloaden?

Alvast bedankt!

Kun je de uitzending wel via je browser bekijken? In z'n algemeenheid geldt voor GemistDownloader dat je alleen kunt downloaden datgene dat je ook via je browser kunt zien. Helaas kan ik niet het beleid van RTL beinvloeden, en ook geldt vaak dat omroepen als RTL afhankelijk zijn van contracten met productiemaatschappijen...

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)