Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.1  - "Bezig met verwerken..." blijft hangen
Ik heb nog een wijziging doorgevoert, treedt het probleem nu nog op?
Zelf heb ik geen last van het probleem, vandaar dat het wat lastig debuggen is.
Antwoord
Om 20:00 uur opnieuw getest. Vooralsnog zie ik geen verschil met een uur geleden:
- Op mijn Win10 64-bit met 2.9.0.1 (2 GD-windows/sessies met volle batches) nog steeds hetzelfde fenomeen als vanaf 12:00 uur
- Op mijn Win 10 32-bit met 2.9.0.2 kan ik geen nieuwe batch starten (bijv. DWDD van maandag). Geeft steeds "Bezig met verwerken"

- Op mijn 64-bit systeem (waar het rond 11:30 uur dus nog mogelijk was de batches in te voeren) krijg ik de uitgebreide Java-foutmelding. Is er een manier om je een screenshot te sturen?
- Het lijkt erop dat een server niet bereikt kan worden. Heb je al geprobeerd vanaf een remote systeem te testen? Mogelijk kun je niet reproduceren omdat je die server zelf local kunt bereiken?
Antwoord
(22 March 2016, 20:54)Webmaster schreef: Ik heb nog een wijziging doorgevoert, treedt het probleem nu nog op?
Zelf heb ik geen last van het probleem, vandaar dat het wat lastig debuggen is.

Ik heb nu (+ 19:55 uur) versie 2.9 verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Nu werkt het weer wel! Twee programma's geprobeerd en beide probleemloos overgekomen.
Hartelijk dank!

Gr. Cees51
Antwoord
>> Er is momenteel een storing bij onze webhoster, vermoedelijk hangen de problemen hiermee samen.

(22 March 2016, 21:05)JeroenRotterdam schreef: - Op mijn 64-bit systeem (waar het rond 11:30 uur dus nog mogelijk was de batches in te voeren) krijg ik de uitgebreide Java-foutmelding. Is er een manier om je een screenshot te sturen?
Je kunt een screenshot als bijlage aan je post toevoegen.

(22 March 2016, 21:05)JeroenRotterdam schreef: - Het lijkt erop dat een server niet bereikt kan worden. Heb je al geprobeerd vanaf een remote systeem te testen? Mogelijk kun je niet reproduceren omdat je die server zelf local kunt bereiken?
Ik benader het systeem uiteraard niet lokaal.
Antwoord
Hoi, goed nieuws ook hier.

Zowel mijn 2.9.0.2 32bit Win10 als mijn 2.9.0.1 64bit Win10-systeem (met batches van vanochtend, zonder herinstallatie o.i.d.) kunnen weer downloaden.

Super! :-)

P.S. Het zou trouwens welkom zijn als bij een "GemistDownoader werkt mogelijk niet meer"-melding:
- Op [OK] drukken niet de hele sessie zou stoppen
of:
- Dat de batch met downloads ergens bewaard zou kunnen worden voordat het programma zich afsluit.
Antwoord
Lijkt inderdaad weer allemaal in orde te zijn downloads komen weer moeiteloos binnen. Top feedback van iedereen hier en weer supergoed opgelost door de webmaster, prima ondersteuning mag ook gezegd worden! Blijft een top programma!! Ik ben er in ieder geval erg blij mee! Mocht er zich weer iets voordoen meld ik het hier weer, zo blijft het programma voor iedereen naar behoren werken.
Antwoord
Ja het werkt nu weer prima.
Antwoord
(22 March 2016, 19:09)Webmaster schreef: Ik heb kunnen vaststellen dat dit probleem zich op enkele systeemconfiguraties voordoet.
Je kunt de pre-release van versie 2.9.0.2 proberen om te kijken of dit het probleem voor je oplost. Deze versie lost eveneens het Windows Vista-probleem op.

Post s.v.p. in dit topic of het je met deze versie gelukt is.

Voor iedereen die de pre-release had geinstalleerd: zorg dat je bijwerkt naar de daadwerkelijke versie: download.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)