Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.05  - Adaptive download slaat af
(02 November 2013, 11:15)Webmaster schreef:
(02 November 2013, 7:43)cmrboer schreef: Jammer, maar helaas het downloaden van NPO en Uitzendinggimist met de nieuwe versie lukt ook niet.
Begin er helaas een beetje moedeloos van te worden.

RTL en NPO bieden hun stream adaptive aan. Bij RTL geen probleem (krijg download binnen zonder converteren), bij NPO Uitzendinggemist alleen H264, maar stopt dan bij een willekeurig percentage en stopt dan verder met downloaden.
Ik kan het probleem zelf niet reproduceren, en heb vooralsnog geen soortgelijke gevallen gehoord. Heb je het zelf op andere computers kunnen reproduceren?

Overigens, de uitzendingen van RTL worden met GemistDownloader _niet_ adaptive binnengehaald. Alleen recente uitzendingen van NPO.nl en YouTube-video's van 1080p of meer.

En treedt dit probleem alleen op als je naar H.264 opslaat, of ook bij bijv. WMV, AVI of DivX?

Ongeacht welk formaat ik pak, mp4, wmv oid download start, maar stopt na een willekeurig aantal percentage.

Heb om 16.00 uur gemistdownloader op een andere PC geinstalleerd, maar ook dan kan ik niet downloaden vanaf NPO.
Antwoord
En beide pc's hebben een stabiele internetverbinding?
Vreemd probleem, ik hoop dat anderen zich melden zodat de oorzaak achterhaald kan worden.
Antwoord
(03 November 2013, 21:35)Webmaster schreef: En beide pc's hebben een stabiele internetverbinding?
Vreemd probleem, ik hoop dat anderen zich melden zodat de oorzaak achterhaald kan worden.

Jazeker hebben we een stabiele verbinding. Ziggo alles in een (150 mb download). En zoals al aangegeven, met RTLXL heb ik geen problemen. Hopende dat de oorzaak van het probleem snel achterhaald kan worden.
In ieder geval bedankt voor al je moeite.
Antwoord
Als je het nu nog eens probeert, lukt het dan wel? ;)
Antwoord
He, yep, nu dus wel (zonder converteren). Thx
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)