01 March 2019, 21:11
(01 March 2019, 20:24)jeansman501 schreef: Even offtopic maar wel een antwoord op een gedeelte van de opmerking. Via Ziggo kan ik de ondertiteling voor slechthorenden wel zelf instellen (niet via 888) en bij de programmamelding op het scherm en dan instellingen Nederlands en vervolgens keuze SH (krijg dan wel grote letters) Kan zijn dat deze optie aan mijn TV of provider ligt.Voor slechtziendheid weet ik helaas geen optie. Tot zover deze opmerking en hopelijk komt er een oplossing voor NPO (?). Groet !
Klopt, bij live kijken via Ziggo heb ik dat ook. Hele mooie grote letters zelfs. En ook in de verschillende kleuren per spreker. (Doet NPO Start sinds vorig jaar ook niet meer....)
Ik kan het zelfs zo instellen dat ik ook op de buitenlandse zenders automatisch de ondertitels voor slechthorenden krijg (in de taal van het land uiteraard) Zonder dat ik iedere keer apart de teletekst hoef in te schakelen gaat alles vanzelf. Dat is prima geregeld.
Maar het gaat mij er juist om dat ik iets later wil kunnen kijken.
Maar het was inderdaad offtopic.... (Hoe "offtopic" ondertiteld moet worden weet ik zo gauw even niet :-)
Dank voor je reaktie!