Jammer!
Dit was voor mij de enige manier om überhaupt iets terug te kijken. Ik ben slechthorend én slechtziend, en als ik via de NPO zelf kijk is de ondertiteling voor mij te klein. (Was vroeger iets beter) De 888 ondertitels zijn overigens zelfs kleiner dan de "gewone" ondertitels voor Engels, Duits etc.
Dat is natuurlijk toch al dom, omdat veel (meest toch wat oudere) slechthorenden natuurlijk ook niet meer de beste ogen hebben.
Bij veel buitenlandse omroepen is de tekstgrootte instelbaar. NPO reageert er niet eens op als je er iets over vraagt. Omdat ik deze downloads zelf kon alspelen, kon ik dan de tekst wel instellen zodat het voor mij goed te volgen was.
Ook is de kwaliteit waarop je iets kijkt bij de NPO niet instelbaar. Wel via de app, maar niet als je via PC of laptop kijkt. Als ik dus (wat vaak voorkomt) via een mobiele verbinding moet kijken, kost een uurtje Jinek me zo'n 1GB uit mijn bundel, terwijl het ook voor 100MB gekund had.
Als je via de website kijkt, krijg je namelijk automatisch de hoogst haalbare kwaliteit.
Soms wil je echter niet de hoogste, maar de laagste kwaliteit. Voor sommige programma's is het ook niet zo belangrijk, dat het HD is. Zeker niet als het je extra data en geld kost.
Hierover heb ik wel kontakt gehad, maar helaas begrijpen ze de vraag niet eens.....
Dit was voor mij de enige manier om überhaupt iets terug te kijken. Ik ben slechthorend én slechtziend, en als ik via de NPO zelf kijk is de ondertiteling voor mij te klein. (Was vroeger iets beter) De 888 ondertitels zijn overigens zelfs kleiner dan de "gewone" ondertitels voor Engels, Duits etc.
Dat is natuurlijk toch al dom, omdat veel (meest toch wat oudere) slechthorenden natuurlijk ook niet meer de beste ogen hebben.
Bij veel buitenlandse omroepen is de tekstgrootte instelbaar. NPO reageert er niet eens op als je er iets over vraagt. Omdat ik deze downloads zelf kon alspelen, kon ik dan de tekst wel instellen zodat het voor mij goed te volgen was.
Ook is de kwaliteit waarop je iets kijkt bij de NPO niet instelbaar. Wel via de app, maar niet als je via PC of laptop kijkt. Als ik dus (wat vaak voorkomt) via een mobiele verbinding moet kijken, kost een uurtje Jinek me zo'n 1GB uit mijn bundel, terwijl het ook voor 100MB gekund had.
Als je via de website kijkt, krijg je namelijk automatisch de hoogst haalbare kwaliteit.
Soms wil je echter niet de hoogste, maar de laagste kwaliteit. Voor sommige programma's is het ook niet zo belangrijk, dat het HD is. Zeker niet als het je extra data en geld kost.
Hierover heb ik wel kontakt gehad, maar helaas begrijpen ze de vraag niet eens.....